Laidoje „Namas“ išgarsėjusią Editą liūdina kai kurių grožio meistrų elgesys: nusprendė plėšikauti

Lietuvoje pradėta rengtis karantino švelninimui, o nuo balandžio 29-osios savo veiklą atnaujinti galės ir grožio srities atstovai. TV3 projekto „Namas“ dalyvė Edita – viena jų. Moteris jau kurį laiką dirba permanentinio makiažo specialiste ir nekantrauja grįžti į darbą.

29

Tiesa, žinoma moteris pastebėjo, kad ne visi specialistai nusiteikę geranoriškai, o kai kurie jų ruošiasi pakelti savo paslaugų kainas.

(29 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Namo“ dalyvė Edita ryžosi kardinaliems pokyčiams: kirpėja rezultato bijojo labiau

Laukia darbingas periodas

Edita pasakojo, kad savo darbus, kaip ir kiti specialistai sustabdė daugiau, nei mėnesiui, o pati griežtai laikėsi karantino. „Be abejo, tai palietė ir finansiškai, ir morališkai, nes pinigus taupyti yra sunkiau, nei juos leisti. Pinigai greičiau išsileidžia, negu juos uždirbi – visada taip buvo ir bus, ir čia jau nieko nepakeisi“, – sakė ji.

Moteris pridėjo, kad sustojus darbui, beveik sustojo ir gyvenimas. „Nedirbantis žmogus tikrai netobulėja ir tik degraduoja, bent jau aš taip žiūriu į darbą. Man darbas yra ir tam, kad uždirbčiau pinigus, ir tam, kad tobulėčiau kaip asmenybė“, – savo nuomone pasidalijo Edita.

Dėl šios priežasties permanentinio makiažo specialistė neslepia besimeldžianti, kad tik kuo greičiau kartu su kitais grožio specialistais grįžtu į darbą: „Buvo pora klienčių, kurios klausė, ar karantino metu dirbu. Griežtai pasakiau, kad ne. Tačiau to be galo laukiu ir tikiuosi, kad viskas išeis į gerą. Dabar klienčių žinučių tikrai sulaukiu, o pagrindinis klausimas – kada registruosiu? Tai daryti jau pradėjau, todėl darbo kalendorius po truputį pildosi.“

Dabar Editos klientė planuoja ir vizitus į ateitį, o norinčios pasigražinti moterys – ir iš Klaipėdos, ir iš Mažeikių, ir net iš Švedijos. Tiesa, būtent į Švediją Edita gražinti klienčių ketino dar prieš karantiną. Deja, kelionę teko atšaukti. 

Kadangi dėl šalyje paskelbto karantino tūkstančiai neteko darbo vietos, apie grožio paslaugas bent laikinai kai kuriems teks pamiršti. Vis dėlto Edita džiaugėsi, kad dėl šios priežasties savo vizito kol kas neatšaukė nė viena klientė: „Tačiau nenustebčiau, jei tokią gaučiau, nes pilnai suprantu, kad žmonės be darbų, be užimtumo namuose prasėdėję pusantro mėnesio, tikrai ne pirmoje būtinybėje mato antakių ar lūpų ilgalaikį makiažą.“

REKLAMA

Dabar Edita šypteli, mat labai tikisi, jog po karantino klientės tiesiog „užpuls“. Bet, kaip ir pati sako, viskas paaiškės ateityje. „Aš labai viliuosi, kad moterys ir toliau norės būti gražios ir man bus ką veikti. Juokavau, kad sėdėjau uždaryta namuose pusantro mėnesio, tai po karantino sėdėsiu uždaryta darbe“, – juokėsi ji.

Nuvylė kai kurių grožio specialisčių elgesys

Vis dėlto ne visi meistrai nusiteikę taip geranoriškai. Buvusi projekto „Namas“ dalyvė pasakojo, kad neseniai vienoje grožio meistrų grupėje „Facebook“ ji pamatė ją stipriai nuliūdinusį įrašą. „Merginos, jau tuoj leis dirbti, kaip su kainomis, ar kelsite jas?“ – buvo rašoma jame.

„Mane iškart apėmė toks apmaudas… Pagalvojau, kad mes visos kniaukėme, kad norime dirbti, užsidirbti ant duonos. O dabar, kai tai leidžia, kai kurios nusprendžia plėšikauti, kelti kainas ir išnaudoti galimybę. Man pasirodė, kad mes tada tokie dideli egoistai ir savanaudžiai pasirodome, nes kai kurios meistrės mėgins dailioje formoje nuplėšti, kad ir 2 eurais daugiau, bandys atsigriebti už tas praleistas dienas karantine“, – savo pamąstymais dalijosi Edita.

Anot jos, grožio meistrės turėtų būti supratingesnės ir suvokti, kad ne jos vienos pusantro mėnesio sėdėjo be darbo – labai gali būti, kad karantinas taip pat skaudžiai palietė ir jų klientes.

„Manau, kad moteriai, kuri ištikimai laukė mano paslaugų pusantro mėnesio, būtų nesąžininga kelti kainą ir šitaip ją išnaudoti. Aš šiai idėjai tikrai nepritariu. Jau greičiau pritarčiau tai, kad kainas reikėtų mažinti, kad visi greičiau grįžtų į normalų gyvenimą…“ – pridėjo Edita.

Anot jos, grožio meistrės, kurios yra pasiryžusios kelti kainas, parodo nepagarbą savo klientui, o ypatingai tam, kuris įvairiomis procedūromis karantino laikotarpiu nebandė pasimėgauti nelegaliai: „Ir tiek laiko išlaukusi moteris išgirsta, kad kaina yra pakilusi? Man atrodo, kad didesnis dėkingumas būtų tada, jei kaina išliktų tokia pati, kaip ir prieš karantiną, ar net pora eurų mažesnė. O per karantiną, be abejo, visoms buvo sunku.“

Pati Edita tikino kainų nekeisianti – paliks jas tokias pačias, kokios buvo iki karantino. „Savo puslapyje buvau suorganizavusi kelis konkursus, tai padovanosiu kelias procedūras nemokamai. O dėl darbo krūvio, žiūrėsiu pagal padėtį. Bet tikiuosi priimti po kelias klientes per dieną, nepersikrauti, dėl to ir yra užsirašymai į priekį. Maža kas – nesinori jokių pavojų ir negerų dalykų“, – šyptelėjo ji.


Rašyti komentarą...
T
Tts
2020-04-26 15:16:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pakelti kainas tai nepagarba zmonėms ir pasipinigavimas .tad klausimas o klientai nejaugi nenukentėjo.tai atsakymas .kad toms paslaugu tiekėjoms. PAnieka ir pasiūlyciau tokias įstIgas ignoruoti .reziumė. .tegu bankrutuojs
Atsakyti
-2

T
Tts
2020-04-26 15:19:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
.neigiamai.ju ikainiai ir taip dideli pigiau uz lietuvos ribu
Atsakyti
-2

L
Lig
2020-04-26 14:44:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
Odontologai tai vienkartines apsaugines aprangos kaina prideda klijentui prie paslaugos kainos. O jus kaip?
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (9)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų