Justina Partikė prabilo apie atostogas Turkijoje (nuotr. asm. archyvo)

Visai neseniai Justina Partikė su šeima atostogas leido saulėtoje Turkijoje. Pasak moters, į šią šalį ji vyko jau ne pirmą kartą, tačiau kas kartą čia gera sugrįžti.

Naujienų portalui tv3.lt J. Partikė atvirai prabilo apie atostogas Turkijoje, kuriozinę situaciją ir laukiamas operacijas.

Atostogos Turkijoje

Pradėdama pasakojimą apie atostogas, Justina atviravo, kad ši kelionė į Turkiją juos išvargino. „Viskas prasidėjo vos tik nuvykus į Turkiją. Kelionė į viešbutį turėjo trukti pusantros valandos, tačiau važiavimas užsitęsė iki 3 val. Buvome labai pavargę, nes autobusas buvo sausakimšas. Tikrai buvome nepatenkinti, nes sakėme kelionių agentūrai, kad norime gyventi netoli oro uosto. Negana to, viešbutyje pasiūlė kitą kambarį, kuris yra kitame viešbutyje bei kitoje kelio pusėje, tačiau jų tinklo. Parodė nuotraukas, teritoriją ir tikrai suviliojo šis pasiūlymas. Aišku, kad baimė buvo, nes nerimavome, jog bus prastesnis kambarys. Juk per nuotraukas gali atrodyti vienaip, o realybėje būti kitaip. Su visais lagaminais nuvykome į kitą gatvės pusę ir tikrai išlošėme.

Buvo daug geresnis viešbutis, o priemoką nusiderėjau iki 120 eur. už savaitę vienam kambariui. Tai buvo toks malonus kuriozas, nes buvome pervargę, irzlūs ir perkaitę nuo karščio, tačiau nuotaika iš karto pasikėlė.“

Į Turkiją Justina atvyksta jau ne pirmą kartą, tačiau šį kartą nusprendė aprodyti šalies grožį savo atžaloms. „Čia esu buvus daug kartų ir tikrai daug ką aplankius. Šį kartą vykome su vaikučiais, todėl iš karto sakiau, kad reikia nuvykti prie Žaliojo kanjono. Man jis be galo gerą įspūdį atmintyje palikęs. Gaila, kad praėjusiais metais, įvykus dideliems gaisrams – apdegė didelė dalis. Tačiau viso to grožio tikrai nesunaikino. Širdį skaudėjo matyti apdegusius medžius, tuščius plotus“, – kalbėjo ji.

Kelionė su mažąja Esteila

Tęsdama pasakojimą apie kelionę, Justina džiaugėsi, jog jos dukra Esteila puikiai elgėsi ir didesnių problemų nekėlė. „Esteilytė yra labai gera mūsų mergaitė. Skrydis į priekį buvo tikrai lengvas. Per atostogas ji iš viso buvo labai gera. Sunkiausia buvo ją ištraukti iš baseino. Tad mūsų atostogos ir buvo mažame baseine“, – šyptelėjo Justina.

Tiesa, pašnekovė taip pat pasidalijo ir vertingais patarimais, kurie pravers tėvams: „Patarčiau prieš kelionę nusipirkti mažus pripučiamus ratus ir panašiai, nes Turkijoje jų kainos trigubos. Taip pat vežiausi ir pamėgtus vaikų užkandukus. Pasiėmiau ir lašinukų, krienų. Tikrai nusibosta valgyti tą patį maistą, todėl kartais norisi ramiai pasėdėti ir paužkandžiauti. Tad lašinukai į trasą einą.“

Turkijos privalumai ir laukiamos operacijos

J. Partikė juokėsi, kad Turkija ją žavi ne tik dėl gero oro, tačiau ir dėl parduotuvių gausos. „Kas mane traukia vykti į Turkiją? Geras oras, procedūros ir apsipirkinėjimas. Drabužių kainos ten ženkliai mažesnės. Beje, kai būsite Turkijoje – išragaukite jų desertus. Man jie yra desertų karaliai. Tikrai skanūs“, – rekomendavo ji.

Įdomu tai, kad netrukus Justinos laukia dar viena kelionė į Turkiją, tačiau šį kartą ji gulsis ant operacinio stalo. „Niekam nepaslaptis, kad Turkijoje susitvarkiau dantis. Na, o spalio 6 d. ir vėl vyksiu į Turkiją. Ten manęs laukia dvi operacijos. Kol kas paliksiu intrigėlę, bet apie operacijas viską papasakosiu savo socialiniuose tinkluose“, – intrigavo ji.

SLYKSTI BOBA!!!
Botoksu ir silikonu intelekto koeficientą padidinti neįmanoma
Smegenu darys dabar ,kaip butu kam idomu