Italų prekės ženklo pristatyme – ir žinomos lietuvaitės: atskleidė, kaip renkasi rankines

Šį antradienio rytą viename didžiausių Vilniaus prekybos centrų duris atvėrė nauja parduotuvė „Mandarina Duck“.

42

Į atidarym šventę atvyko ir daugybė žinomų žmonių.

(42 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Mandarina Duck” parduotuvės atidarymas

Tarp jų – ir Viktorija Šaulytė, Kristina Kaikarienė bei Marija Grabštaitė.

K. Kaikarienė pasakojo, kad rankinių turi daugybę, o dabar ėmė pastebėti, kad didelę silpnybę joms jaučia ir dukra. Tai tėčiui suprasti ganėtinai sunku, tačiau moteris juokėsi pridėdama, kad vyrai niekuomet nesupras, kaip moteriai tai svarbu.

M. Grabštaitė, paklausta, ar mieliau rinktųsi rankinę, ar kuprinę, neslėpė – kuprinė yra daug patogesnis variantas, ypatingai tada, kai daug keliauji. Atlikėja pasakojo, kad dažniausiai prisiriša prie vienos kuprinės ar rankinės, ir turi ją tol, kol visiškai sunešioja.

V. Šaulytė prabilo apie tam tikrą ritualą. Nusipirkusi rankinę ją dažnai palieka matomoje vietoje ir pirmąkart pasirenka tik tada, kai žino, jog tai būtent tos rankinės diena – ji prvalo idealiai tikti prie pasirinkto derinio.

Minėtą prekės ženklą sukūrė italai. Jis pasižymi ne tik novatoriškais, tačiau ir originaliais bei šiuolaikiškais sprendimais, skirtais reiklioms ir savimi pasitikinčioms asmenybėms.

Spalvota, ryški antis, tapusi prekės ženklo simboliu, atspindi drąsų ir išskirtinį stiliaus, spalvų ir dizaino naudojimą, ypatingą dėmesį skiriant detalėms.

Šis prekės ženklas skirtas tiems, kurie myli keliones, jas derina su emocijas kuriančiais elementais, keliaujantiems dėl malonumo ir įspūdžių.

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų