Užuot samdę garsiausius fotografus ir būrius stilistų bei vizažistų savo naujajai reklaminei kampanijai, „Rag & Bone“ dizaineriai Marcus Wainwright ir David Neville įdavė modeliams Abbey Lee Kershaw, Sasha Pivovarova, Lily Aldridge ir Editai Vilkeviciūtei į rankas skaitmeninius fotoaparatus bei paprašė laisvu laiku pačioms nusifotografuoti, vilkint dueto kuriamais drabužiais.
„Modeliai mums visada buvo didžiulis įkvėpimas, todėl šįkart nusprendėme surengti DIY (Pasidaryk pats) kampaniją ir įtraukti merginas į reklamos kūrimą šiek tiek daugiau nei įprastai. Norėjome, kad nuotraukos būtų labai tikroviškos ir kasdieniškos“, - apie idėją pasakoja dizaineriai, - „Visiems modeliams davėme panašius nurodymus, tačiau jos turėjo labai daug laisvės, todėl fotografijos gavosi gana skirtingos bei, mūsų manymu, atspindinčioms kiekvienos merginos asmenybę“.
Kad tai tikrų tikriausia DYI reklama galite nė neabejoti: šįryt ne vieno Niujorkiečio akį patraukė po visą miestą iškabinti plakatai, panašūs į gana įprastus skelbimus (jei ne topmodelių veidai ant jų, žinoma), kuriuos klijavo ne kas kitas kaip Marcus Wainwright ir David Neville.
Šios „Rag & Bone“ kampanijos dalis yra ir DIY konkursas gerbėjams. Savo internetinėje svetainėje dizaineriai prašo siųsti savo nuotraukas, be abejo, pasipuošus šio prekinio ženklo apdarais. Labiausiai duetui patikusios nuotraukos bus paviešintos facebook socialiniame tinklapyje, o daugiausiai balsų surinkęs nugalėtojas gaus $1000 „Rag & Bone“ dovanų kuponą.