Indrė Burlinskaitė (nuotr. Instagram)

Sporto trenerė Indrė Burlinskaitė su sužadėtiniu Liudu Vaisieta nusprendė atitrūkti nuo kasdienybės ir leidosi į atostogas saulėtame Egipte, kur ir paminėjo savo 34-ąjį gimtadienį. Moteris pasakojo, kad atostogos pranoko jų lūkesčius bei pasidalijo įspūdžiais.

Egipte esanti I. Burlinskaitė naujienų portalui tv3.lt daugiau papasakojo apie atostogas bei atskleidė, kokia dabar yra situacija svečioje šalyje.

Moteris sakė, kad šią krypti pasirinko dėl svarbios priežasties: „Pasirinkome Egiptą, kadangi esame karštų kraštų mylėtojai. Norėjosi pabėgti kažkur nuo žiemos. Taip pat nusprendėme, jog norime rinktis ne poilsinę kelionę, bet norėjome šį tą pamatyti, o ir Egipto architektūra labai domino. Ne tik gulime pliaže, bet ir ekskursijų prisiorganizavome.“

Sporto trenerė tikino, kad šios atostogos pranoko visus lūkesčius. „Vykdami į Egiptą turėjome mažesnius lūkesčius, nes girdėją įvairių atsiliepimų. Tačiau mūsų patirtis puiki: viešbutis, aptarnaujantis personalas, maistas, klimatas, raudonosios jūros grožis, istorinis paveldas sužavėjo ir paliko įspūdį. Norėtume sugrįžti dar kartą, liko nepalankytos Gizos piramidės.

Lankėmės viename įspūdingiausių istorinių Egipto miestų – Luksore. Išvydome Hačepsutės laidojimo šventyklą, atvykus į vakarinį Nilo krantą „mirusiųjų miestą“ mus pasitiko du milžiniški Memnono kolosai. Likome sužavėti įspūdinga Karnakų šventykla, grožėjomės Raudonąja jūra ir povandeniniais jos vaizdais, plaukėme Nilu ir dar turime planuose pasivažinėjimą keturračiais motociklais dykumoje“, – savo įspūdžiais dalijosi moteris.

Kalbėdama apie pasirinktą atostogų krypti, I. Burlinskaitė sakė, kad dvejonių tikrai buvo: „Pamąstymų ir dvejonių buvo. Šiuo metu įtempta situacija ir negali žinoti, ko tikėtis nuvykus ir grįžus. Detaliai viską išsiaiškinome, kad nebūtų jokių nemalonių staigmenų. Prieš kelionę pasidarėme testus, grįžus, greičiausiai, teks izoliuotis. Tačiau mūsų tas labai negąsdina, vienaip ar kitaip abu su Liudu viso karantino metu būname namuose: iki parduotuvės ir atgal.“

Saulėtame Egipte jaučiama pandemija, todėl ne visos pasilinksmino vietos čia veikia. „Tikrai čia jaučiasi pandemija, nes ir turistų čia mažiau. Viešbučiuose ne visi barai dirba. Tie patys naktiniai klubai ne visur veikia. Personalas dėvi kaukes, nėra švediškų stalų. Turime sertifikatą, jog nesergame koronavirusu, todėl galime viešbučio teritorijoje nedėvėti kaukių, palaikome ir saugų atstumą. Už viešbučio teritorijos visi dėvi kaukes. Žmonės stengiasi išlaikyti saugų atstumą. Viešbučiuose tikrai, kad turistų mažokai. Labai ramu“, – pasakojo sporto trenerė.

Nepaisant to, jog dėl koronaviruso ir uždarytos tam tikros vietos, tačiau tai nė kiek nepakenkė jų atostogoms: „Mūsų atostogos pateisino ir net pranoko lūkesčius. Atostogos ir įspūdis labai priklauso nuo to, ką tu pasirinksi. Jeigu pasirinksi tvarkingą ir gerą viešbutį, tuomet tikrai atostogos bus labai gražios. Labai aptiko Egipto architektūra. Tikrai statiniai nustebino, paliko įspūdį. Plaukėme Raudonąją jūra, nardėme, žiūrėjome į žuvytes. Viešbučių personalo darbuotojai labai mandagūs. Labai tvarkingi, paslaugūs, draugiški. Esame labai patenkinti. Liudas čia lankėsi pirmą kartą, o aš jau esu čia buvusi. Labai seniai su mama. Manome, kad šią kelionę dar pakartosime. Jau žinosime, kokius viešbučius pasirinkti.“

Tiesa, moteris čia paminėjo ir savo 34-ąjį gimtadienį. Anot jos, ji pirmą kartą atšventė šią šventę ten, kur šilta. „Egipte esame su draugais, todėl paminėjome ją visi kartu. Pačios atostogos man yra labai didelė šventė. Mes planavome, kad gimtadienį paminėsi kažkur, kur šilta. Tai yra pirmas gimtadienis, kurį švenčiau šiltuose kraštuose. Jau tai yra man labai didelė šventė“, – džiaugėsi I. Burlinskaitė.