Simona Burbaitė atostogas leidžia Tenerifėje (nuotr. asm. archyvo)

Tinklaraštininkė Simona Burbaitė su sužadėtiniu Matu Kolpertu leidosi į įspūdžiu kupinas atostogas Tenerifėje, kurių metu paminėjo ir savo 29-ąjį gimtadienį.

Moteris pasakojo, kad šis kraštas paliko jai didelį įspūdį dėl gamtos grožio, o taip pat užsiminė ir apie tai, kaip paminėjo gražią savo šventę.

Simona atviravo, jog per pandemiją, kai sustojo visas gyvenimas, ji ypatingai buvo pasiilgusi saulės, šilumos bei to, kas anksčiau buvo įprasta – kelionių.

„Tikriausiai, kaip ir daugelis – labai pasiilgome kelionių ir, žinoma, šilumos bei saulės, tačiau įvertinome ir aplinkybes, kuriomis gyvena visas pasaulis, ir už tą malonumą išvykti prisiimame rizikas. Krypčių, kur galima ir būtų saugu keliauti, šiuo metu nėra daug – Tenerifė buvo viena iš jų. Be to, iki vasaros nenorėjome keliauti labai toli, kad prireikus būtų galima greitai grįžti namo. Taip pat, siautėjant virusui, norisi būti ten, kur esant būtinybei būtų suteikta profesionali medikų pagalba.

Abu su Matu neturėjome jokių lūkesčių šiai kelionei – tiesiog norėjome pakeisti aplinką ir pailsėti, nes metai buvo intensyvūs. Internete atradome gerą pasiūlymą ir ilgai nesvarstę nusipirkome kelionės bilietus, todėl galima sakyti, kad tai – spontaniška kelionė, nors apie atostogas svajojome kelis mėnesius. Iš tiesų, nuostabu vėl jausti gyvenimo skonį“, – džiaugėsi pašnekovė.

Simona su sužadėtiniu Matu šioje saloje lankėsi pirmą kartą, tačiau ji nė kiek jų nenuvylė: „Abu su Matu nesame buvę Tenerifėje, tačiau girdėjome daug gerų atsiliepimų. Lūkesčių neturėjome, tačiau sala tikrai nustebino ir sužavėjo! Ji labai jauki, ją paprasta apvažiuoti automobiliu. Jau kitą dieną čia atskridę jį išsinuomojome – kasdien vis kitos vietos, kalnai ir paplūdimiai. Gamta čia taip pat labai įvairi – nepravažiuoji nei 50 kilometrų, ir jau atrodo, kad esi kitoje saloje – tiek dėl gamtos, tiek dėl kitokio oro. Gamta ir vandenynas man čia patinka labiausiai. Apskritai, gamta mane labai įkvepia, ramina ir gydo – nesvarbu, esu Lietuvoje ar kitoje šalyje. Tiesiog stengiuosi mėgautis tuo, ką matau aplinkui. Tai – kaip balzamas širdžiai.“

Tiesa, Tenerifėje dėl pasaulyje siaučiančios pandemijos taip pat privaloma griežtai laikytis tam tikrų nurodymų: „Čia taip pat jaučiamas karantinas – nėra taip, kad gali veikti, ką nori. Visur privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes. Tik kai deginiesi ir valgai jų nereikia. Taip pat turi laikytis saugių atstumų, negalima buriuotis, ribojamas žmonių skaičius restoranuose, kai kur kontroliuojamas eismas tarp miestelių. Kiek žinome, parduotuvių ir restoranų darbo valandos yra šiek tiek sutrumpintos.“

Simona pastebėjo ir tai, jog šioje saloje yra itin daug lietuvių: „Turistų nėra daug – daugiausia lietuvių, bent jau kiek tenka girdėti aplink. Girdėjome, kad  į salą atvyko dar keli lėktuvai iš Lietuvos.“

Nors daugelis galėtų pagalvoti, jog Simona su Matu šių atostogų metu tik guli paplūdimyje ir smagiai leidžia laiką, tačiau iš tiesų jiedu ne tik poilsiauja, bet ir dirba.

„Čia kasdien galima sėsti į automobilį ir važiuoti kur akys mato. Yra nuostabių paplūdimių, Teidės ugnikalnis (į kurį su Matu norėjome kopti Vasario 16-osios proga, tačiau šiuo metu tą daryti draudžiama), ir nacionalinis parkas. Galima nardyti, stebėti delfinus ir banginius, skristi su parasparniais ir veikti daug kitų dalykų. Mes patys nesistengiame visko pamatyti ir kuo daugiau išbandyti – mums labai gera ir tiesiog stebėti vandenyno bangas, mėgautis saule. Be to, ši kelionė mums su Matu – darbinės atostogos, todėl nepramogaujame nuo ryto iki vakaro“, – sakė pašnekovė.

S. Burbaitė Tenerifėje paminėjo ir savo 29-ąjį gimtadienį. Moteris sakė, kad jai tai – didelė dovana, jog pavyko išvykti paatostogauti, tačiau vis tik trūko šeimos bei artimų draugų.

„Neturėjome ypatingų planų, bet, tiesą pasakius, jų ir nesinorėjo. Gal todėl, kad praėję metai privertė sulėtinti gyvenimo tempą, leido iš naujo įvertinti tai, ką turime ir prie ko buvome įpratę ar laikėme savaime suprantamu dalyku, taip pat suprasti, kas iš tikrųjų yra svarbu. Vien tai, kad turėjome galimybę vėl keliauti ir atvykti čia – didelė dovana.

Gimtadienio dieną išsinuomojome kabrioletą ir važinėjome po salą (turėjome tikslą nuvažiuoti iki vieno paplūdimio ir ten sudaužti taures už gyvenimą). Džiaugiausi, kad gimtadienį sutikau su mylimu žmogumi, ir vėl ten, kur šilta. Pernai gimtadienį atšvenčiau Balio saloje. Aišku, labai trūko šeimos ir artimiausių draugų, bet susiskambinome vaizdo skambučiais“, – apie savo gimtadienį pasakojo tinklaraštininkė.