Kad naršo internete be jokio tikslo, prisipažino daugiau kaip du trečdaliai britų, o ketvirtadalis teigė betiksliam žiūrinėjimui skiriantys 30 ar daugiau procentų viso internete praleidžiamo laiko.
Vyrai dažniau negu moterys yra linkę naršyti be tikslo, o labiausiai interneto vartotojus atitraukia virtualių parduotuvių svetainės, rodo tyrimas, kurį atliko kainų palyginimo tinklalapis "moneysupermarket.com".
"Internetas buvo sukurtas tam, kad žmonės greičiau ir patogiau rastų jiems reikalingą informaciją", - teigė Jasonas Lloydas (Džeisonas Loidas) iš minėto tinklalapio.
"Tačiau mūsų tyrimas rodo, kad dabar interneto vartotojams siūlomas toks didelis pasirinkimas ir tiek daug nuorodų, kad jie, nors ir prisijungę turėdami konkretų tikslą, greit pamiršta, ko ieškojo, ir valandų valandas leidžia internete šiaip sau", - teigė jis.
Trečdalis visų vyrų atskleidė, kad betikslis naršymas kenkia jų santykiams su partnere. Taip yra greičiausiai dėl to, kad kas penktas vyras prisipažino, kad jų dėmesį nuo darbo ar studijų atitraukia tik suaugusiems skirti tinklalapiai.
"Šiais laikais yra tiek daug visokių svetainių, siekiančių mūsų dėmesio", - sakė Britanijos televizijos ekspertas gyvenimo būdo klausimais Pete`as Cohenas (Pitas Koenas).
"Tam, kad nenaršytume be tikslo, reikia ir planavimo, ir valios", - pažymėjo jis.
Tyrimą atliko kompanija "YouGov", apklaususi 2 412 suaugusių žmonių.