• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bene populiariausias pastarųjų dešimtmečių žaislas – lėlė Barbė – švenčia jubiliejų. Tačiau šventines nuotaikas esą gadina smukę pardavimai.

REKLAMA
REKLAMA

Penkiasdešimties, o lėlė Barbė atrodo puikiai – kaip visada.

Barbės istorija prasidėjo prieš pusę amžiaus, kai JAV bendrovė „Mattel“ pagamino pirmąją lėlę, užkariavusią mergaičių širdis visame pasaulyje. Ji tapo mados ikona, kuri kasmet puošėsi naujais apdarais, dabinosi aksesuarais, o netrukus sulaukė ir draugo.

REKLAMA

Ir po penkiasdešimties metų „Mattel“ Niumbergo žaislų mugėje pristatė naujus lėlės modelius. Tiesa, apdarus ir šukuosenas demonstravo gyvos manekenės, kurios, matyt, vaikystėje pačios žaidė su Barbėmis.

Lėlės gamintojai teigia, kad didžioji jų paslaptis – įkūnijamos mergaičių svajonės. Esą būtent tai leido Barbei tiek metų išlikti pirmaujančiu žaislu.

REKLAMA
REKLAMA

Esą susidoros ji ir su slogiomis finansų krizės nuotaikomis.

„Manau, pamatysite, kaip Barbė atspindės tam tikrus gyvenimo pokyčius, nes ji visuomet būdavo kultūros ir stiliaus pavyzdys“, – tikino „Mattel“ prezidentas Bryanas Stocktonas.

Tačiau statistika rodo, kad rožiniai laikai „Mattel“ baigėsi. Nors ilgakojė, niekada nesikeičianti lėlė, tebelieka populiariausia jų preke, pardavimai smuko penktadaliu: esą ekonominė krizė vis dažniau priverčia tėvus pasakyti „ne“ savo princesėms, prašančioms nupirkti naują Barbę.

Reda Hofmanaitė, LTV naujienų tarnyba

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų