Princesės Dianos brolis: duotą interviu BBC sieju su jos mirtimi

Apgaulė ir suklastoti dokumentai – būdas, kuriuo garsus BBC žurnalistas į spąstus įviliojo princesę Dianą, kad gautų iš jos skandalingą interviu apie byrančią santuoką su princu Čarlzu. Tokią išvadą pateikė nepriklausomi tyrėjai. Dabar Princesės Dianos sūnus, princas Williamas sako, kad apgaule gautas interviu prisidėjo prie mamos baimių, paranojos, atskirties, o galiausiai ir mirties. 

„Šioje santuokoje mes buvo trise. Taigi buvo ankštoka“, – interviu apie byrančią santuoką princesė Diana BBC laidai „Panorama“ sakė prieš 26-erius metus. Kai kurie šį princesės Dianos pokalbį su žurnalistu Martinu Bashiru vadino paskutiniu vinimi į jos ir Charleso santuokos karstą, po kurio karalienė Elžbieta II pradėjo reikalauti oficialių poros skyrybų. Visgi aistros dėl šio interviu netyla iki šiol.

„Tai ironija, kad susipažinau su Martinu Bashiru 1995-ųjų rugpjūčio 31-ąją. Lygiai po dvejų metų princesė Diana žuvo. Aš sieju šį interviu su jos mirtimi. Prieš interviu ji suabejojo visais, ji manė, kad niekuo nebegali pasitikėti“, – sako princesės Dianos brolis Charles Spencer.

Nepriklausomi tyrėjai nustatė, kad BBC žurnalistas M. Bashiras apgaule paveikė princesės Dianos brolį, kad pelnytų jo palankumą ir vėliau galėtų iš princesės gauti skandalingą interviu. Žurnalistas princesės broliui parodė suklastotus dokumentus su išrašais, neva įrodančiais, kad Bakingamo rūmai moka savo darbuotojams už princesės Dianos šnipinėjimą.

„Apgaulingas būdas, kuriuo buvo gautas interviu, padarė reikšmingos įtakos tam, ką eteryje pasakė mano mama. Interviu smarkiai prisidėjo prie mano tėvų santykių griūties, įskaudino begalę žmonių. Man labai apmaudu, kad BBC klaidos smarkiai prisidėjo prie mamos baimių, paranojos ir atskirties paskutiniais jos gyvenimo metais“, – teigia princas Williamas.

Tyrėjai skelbia, kad M. Bashiras sulaužė BBC darbo etikos taisykles ir nesilaikė BBC skaidrumo standartų, o pati BBC vadovybė nesiėmė veiksmų išsiaiškinti, kokiu būdu žurnalistui pavyko susitarti dėl interviu.

REKLAMA

„Mamą nuvylė ne tik nesąžiningas žurnalistas, bet ir BBC vadovai, kurie nusprendė neužduoti sudėtingų klausimų, nusuko žvilgsnį į kitą pusę. Esu tvirtai įsitikinęs, kad laida „Panorama“ yra neteisėta ir daugiau nebeturėtų būti rodoma. Ji sukūrė melagingą naratyvą, kurį daugiau nei ketvirtį amžiaus komerciniais tikslais naudoja BBC ir kiti“, – tęsia Williamas. 

BBC direktorius jau atsiprašė už M. Bashiro elgesį. Pats žurnalistas irgi atsiprašo, tačiau sako, kad didžiuojasi didelį ažiotažą visame pasaulyje sukėlusiu interviu su Velso princese. Visgi prieš savaitę M. Bashiras – vienas garsiausių Jungtinės Karalystės žurnalistų – paliko BBC. Išėjimo priežastimi jis įvardijo ilgai besitęsiančias sveikatos problemas.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų