„Volkswagen“ koncernas atleidžia jau antrą aukščiausio rango vadovą per savaitę. Iš pradžių pasitraukė viso koncerno rinkodaros vadovas, o štai prieš pat savaitgalį pasklido žinia apie gamybos vadovo Michaelio Machto atleidimą iš darbo.
Machtas buvo atsakingas už patobulintos visuotinės Volkswagen koncerno keleivinių automobilių gamybos platformos MQB diegimą ir vystymą. Pradėjus naudoti šią platformą visose gamyklose, koncernas turėjo sutaupyti net iki 5 milijardų eurų kasmet. Tačiau įgyvendinti projektą pasirodė sunkiau negu planuota. Ypač didžiausioje koncerno gamykloje Volfsburge.
Dėl to teko atidėti populiariausio Golf modelio gamybą ir tai ypač nepatiko akcininkams. Kaip teigia Der Spiegel, koncerno prezidentas Martinas Winterkornas nebuvo patenkintas ir tuo, kaip ši platforma diegiama kitose gamyklose. Ant jos turi būti gaminama daugiau kaip 40 šešių skirtingų markių VW koncerno automobilių modelių.
Kaip rašo Vokietijos laikraštis Der Spiegel, M. Machto kėdė ėmė braškėti, kai koncernui kainavusi šimtus milijonų eurų platforma nefunkcionavo kaip planuota.
M. Machto kontraktas galiojo iki kitų metų spalio, tačiau akcininkams ėmus tirti, kiek gi padėjo sutaupyti ši platforma, paaiškėjo, kad kol kas sutaupytais penkiais milijardais kol kas nekvepia ir tai smarkiai atsilieps koncerno pelningumui. Vokietis tą pačią savaitę buvo atleistas iš darbo.
Per pastaruosius šešerius metus VW buvo vienas labiausiai rinkos dalį didinančių žaidėjų – skaičiuojant laikotarpį nuo finansinės krizės pradžios šio koncerno parduotų automobilių skaičius išaugo du kartus o šiais metais VW turėtų pasiekti išsvajotą tikslą – per metus parduoti daugiau kaip 10 milijonų automobilių. Tai ketveriais metais anksčiau nei planuota.