1934 m. įkurta bendrovė yra vienas seniausių greitojo maisto užkandinių tinklų Amerikoje, šiuo metu jame dirba per 20.000 žmonių. Tradiciniai tinklo meniu patiekalai – mėsainiai ir pieno kokteiliai. Dalis restoranuose siūlomų patiekalų receptų beveik nesikeitė 80 metų.
Lietuvoje „Steak‘n‘Shake“ atstovai dalyvaus lapkričio 12 d. vyksiančioje tarptautinėje parodoje „Franchise Hub Expo“, kurioje pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes. Iš 500 „Steak‘n‘Shake“ restoranų apie penktadalis veikia pagal franšizės modelį – prekės ženklą atstovauja kitos įmonės.
„Lietuvoje šis legendinis JAV greitojo maisto tinklas tiesiogiai savo restoranų veikiausiai nesteigs. Tačiau jie planuoja sparčią plėtrą ir ketina tam pasitelkti franšizės partnerius. Pagal anksčiau skelbtus planus, vien Saudo Arabijoje ketinama atidaryta per 50 restoranų. Aktyvi plėtra numatoma ir Europoje. Į Lietuvą tinklas žvelgia kaip į vieną iš jiems patrauklių rinkų – tai gera galimybė vietos verslui“, - pasakoja vienas iš parodos organizatorių, vadybos konsultacijų bendrovės „Advanced Advice“ vadovas Ilja Malkin.
Nemokama paroda „Franchise Hub Expo 2014“ šiemet vyks trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Baltarusijoje. Parodos renginių metu besidomintiems bus teikiama informacija ir konsultacijos įvairiais su franšize susijusiais klausimais. Dalyviai taip pat galės tiesiogiai susitikti su daugiau nei 25 įvairių prekių ženklų franšizių atstovais, ieškančiais vietos partnerių.