- „Pusė visų mūsų klientų, įsigydami naują telefoną, renkasi išmanųjį. Atnaujinę paslaugą „Atnešk seną“, dabar savo klientams suteikiame dar geresnes sąlygas įsigyti bet kurį naują išmanųjį telefoną, mainais už atneštą senąjį“, – sako „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Jo teigimu, telefono atnaujinimo paslauga „Atnešk seną“ buvo sukurta ir ištobulinta atsižvelgus į „Omnitel“ klientų norus. „Su savo klientais kalbamės apie galimas naujas paslaugas ar pasiūlymus, taip pat apie klientų įpročius ir galimybes“, – pasakoja D. Maikštėnas.
Tarp dažniausiai į „Omnitel“ salonus atnešamų mobiliųjų telefonų vis dar dominuoja įvairūs seni „Nokia“ modeliai, o pats populiariausias išlieka „Nokia 3310“. Tarp atnešamų yra ir prieš dešimtmetį itin populiarių buvusių „Nokia 6100“ ar „Nokia 2610“. Bendrovės salonų darbuotojai sulaukia ir gana retų telefonų, pavyzdžiui, „Doro HandleEasy 330“ ar įvairių „Mitsubishi Trium“ modelių.
Tačiau, naudodamiesi paslauga „Atnešk seną“, klientai atneša ir vis daugiau naujesnių modelių, vis dar tebesančių ar visai neseniai buvusių parduotuvių lentynose. Tarp jų – „Sony Ericsson Xperia X8“, įvairūs „Samsung Galaxy“ ir „Blackberry“ modeliai ir net „iPhone“.
Galimybę gauti nuolaidą mainais už seną atneštą telefoną „Omnitel“ vieninteliai rinkoje savo klientams siūlo jau beveik dvejus metus. Dabar naują telefoną galima rinktis iš visų, parduodamų bendrovės salonuose. Maksimali nuolaida, kurią galima gauti naujam telefonui, yra 600, minimali – 50 litų. Taikomos nuolaidos dydis priklauso nuo atnešto telefono modelio ir būklės. Turimo telefono vertę galima pasitikrinti čia: www.omnitel.lt/atnesksena.
Dauguma „Omnitel“ salonuose surinktų telefonų bus dar kartą panaudoti kitose šalyse, taip mažinant poveikį aplinkai ir taupant gamtos išteklius. Juos telekomunikacijų bendrovė atiduoda įmonei „Redeem Nordics“, kuri mobiliuosius telefonus paruošia naudoti kitose rinkose, o nebepataisomus priduoda perdirbti. Abi kartu šios įmonės įgyvendina iniciatyvą „Telefonas kitam“.