„Hansabankas“ teigia artimiausiu metu ketinantis išsiaiškinti su tarptautine mokėjimo sistema „PayPal“ bei Lietuvos įstatymais ir savo klientams duoti atsakymą, ar jie galės naudotis „PayPal“ sistemos paslaugomis.
Pasak banko, anksčiau įvykusios operacijos galėjo būti palaikytos pinigų gražinimu už prekes ar paslaugas, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
„Hansabanko“ klientai skundžiasi, jog nuo sausio be atskiro įspėjimo bankas panaikino galimybę lėšas iš „PayPal“ sistemos pervesti į kreditines korteles. Tai padariusių žmonių pinigai „pakibo“ tarp banko ir „PayPal“ sistemos.
„Hansabanko“ atstovai tvirtina, kad jokių pakeitimų tarp banko kortelių ir atsiskaitymo internetu sistemos padaryta nebuvo. Tačiau skaitytojų atsiųstuose sąskaitų išrašuose matyti, jog pinigai iš „PayPal“ dar gruodį buvo užskaityti.
Daugiau: