• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį visoje Lietuvoje gana ilgą laiką buvo sutrikęs bendrovės „Tele2“ ryšys. Kol sutrikimai buvo tvarkomi, klientai skundėsi, kad negali nei prisiskambinti, nei išsiųsti žinučių, nei naršyti internetu. Kiek vėliau problema buvo išspręsta ir ryšys atsirado.

Ketvirtadienį visoje Lietuvoje gana ilgą laiką buvo sutrikęs bendrovės „Tele2“ ryšys. Kol sutrikimai buvo tvarkomi, klientai skundėsi, kad negali nei prisiskambinti, nei išsiųsti žinučių, nei naršyti internetu. Kiek vėliau problema buvo išspręsta ir ryšys atsirado.

REKLAMA

Iš karto po šio įvykio bendrovės atstovai atsiprašė savo klientų ir taip pat paaiškino, dėl ko galėjo sutrikti ryšys.

„Dėl tinklo infrastruktūros incidento buvo trumpam sutrikęs „Tele2“ ryšys visoje Lietuvoje. Dėjome visas pastangas pašalinti sutrikimus, tai pavyko padaryti per itin trumpą laiką.

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinė versija šiuo metu – sutrikimai atsirado dėl techninių darbų Estijoje, kuriuos atliko išorinis paslaugų teikėjas savo šviesolaidiniame tinkle“, – sakė bendrovės atstovai.

REKLAMA

Jie įvardijo, kad incidentas nėra susijęs su planiniais darbais ir buvo netikėtas. Esą šioje situacijoje pasiteisino sprendimas pirmiausia rūpintis ryšio saugumu ir diegti dvigubas bei trigubas atsargines sistemas kertiniams infrastruktūros elementams.

Bendrovės teigimu, ryšio sutrikimus klientai galėjo justi daugiau kaip pusvalandį.

„Per šį laiką atsarginės sistemos suveikė, todėl, nepaisant didžiulės incidento apimties ir netikėtumo efekto, ryšį atkūrėme ypač greitai.

REKLAMA
REKLAMA

Svarbu suprasti, kad ryšio operatoriaus tinklas yra ypač sudėtingas ir apima skirtingas šalis. Jokia techninė infrastruktūra negali garantuotai išvengti incidentų, tačiau šiuo metu mūsų specialistai žingsnis po žingsnio analizuoja visą sutrikimo eigą“, – sakė bendrovės atstovai.

Vis dėlto žmonės dėl sutrikimų negalėjo naudotis paslaugomis, už kurias kas mėnesį moka pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ar tai reiškia, kad jie gali reikalauti kompensacijų, mažesnių sąskaitų ar net svarstyti galimybę nutraukti sutartis be papildomų mokesčių?

Kiekvienas atvejis – individualus

Ryšių reguliavimo tarybos (RRT) pirmininko pavaduotojas Darius Kuliešius pabrėžė, kad visi ryšio operatoriai privalo užtikrinti savo viešųjų ryšių tinklų vientisumą ir nepertraukiamą paslaugų teikimą, įgyvendindami tinkamas technines bei organizacines priemones.

REKLAMA

O apie didesnio masto tinklo pažeidimus jie turi pranešti RRT per valandą nuo jų nustatymo.

Tiesa, per kiek tiksliai laiko operatoriai privalo atstatyti paslaugų tiekimą, D. Kuliešius neįvardijo.

„Ryšio atstatymo laikas priklauso nuo pažeidimo apimties, sudėtingumo ir kitų aplinkybių. Mūsų žiniomis, paslaugų teikėjai visuomet stengiasi atstatyti ryšį kuo skubiau ir tam turi pasirengę technines ir organizacines priemones. 

REKLAMA

O paslaugų teikimo sąlygos dažniausiai detalizuojamos sutartyse“, – komentavo RRT pirmininko pavaduotojas.

Klientas turi teisę kreiptis dėl kompensacijos

Naujienų portalui tv3.lt bendrovės „Tele2“ atstovai tiesiai neatsakė, ar už sutrikusį ryšį klientai gaus kokias nors kompensalcijas ar mažesnes sąskaitas už šį mėnesį.

Tačiau jei tam tikrą laiką paslaugos klientams yra neteikiamos, tokiais atvejais vartotojai turi teisę gauti kompensaciją arba susigrąžinti dalį pinigų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot D. Kuliešiaus, kiekvienas operatorius privalo sutartyje aiškiai nurodyti, kaip kompensacijos apskaičiuojamos ir kaip jos išmokamos.

„Jeigu paslaugos neveikė dėl operatoriaus kaltės – pavyzdžiui, įvyko gedimas, kuris nebuvo pašalintas – klientas turi teisę kreiptis dėl kompensacijos.

Taip pat paslaugų teikėjas privalo sudaryti galimybę nemokamai pranešti apie ryšio sutrikimus, todėl svarbu tokius atvejus fiksuoti“, – pabrėžė D. Kuliešius.

REKLAMA

Jis taip pat pažymėjo, kad tokiais atvejais, kai ryšio sutrikimai yra rimti, dažni arba užsitęsę, o paslaugų teikėjas problemos nesprendžia, klientai gali reikalauti nutraukti sudarytą sutartį be jokių papildomų mokesčių.

Paprastai terminuotos sutarties nutraukimas yra laikomas esminiu susitarimo pažeidimu ir žmogui yra skiriama piniginė bauda. Visgi minėtais atvejais klientas turi teisę nutraukti sutartį be baudų, net jei ji – terminuota.

REKLAMA

„Svarbu, kad kiekvienas atvejis būtų vertinamas individualiai. Pagal įstatymus, laikoma, kad sutartis gali būti nutraukiama, jeigu klientas iš esmės negauna to, ko pagrįstai tikėjosi – pavyzdžiui, jei nuolat neveikia internetas, trūkinėja ryšys, o problemos – nesprendžiamos.

Jei kyla ginčas, vartotojai gali kreiptis į RRT, kuri nagrinėja individualius skundus“, – nurodė RRT pirmininko pavaduotojas.

REKLAMA
Kompensuos padidindami planu kainas.
Tele2 sėkmingai dirba Rusijoje ir niekas nekelia pas mus triukšmo- kodėl?
prašymą rašyt reikės?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų