Ambicingus plėtros planus vakar pristačiusi „flyLAL – Lithuanian Airlines“ žada nemažai naujovių ir ketina kiek įmanydama iš rinkos stumti savo pagrindinį konkurentą „airBaltic“, rašo „Vilniaus diena“.
Pasak „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinio direktoriaus Tado Pukštos, pagrindiniai įmonės strateginiai tikslai šiais metais bus trys: plėsti skrydžių geografiją, padidinti orlaivių parką ir iš konkurentų atkovoti keleivius.
Viena pagrindinių „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pasiūlytų naujovių turėtų pradžiuginti sostinės ir pajūrio verslininkus bei turistus – nuo kovo bendrovė pradės skraidinti iš Vilniaus į Palangą. Kiek kainuos bilietai, bendrovė neatskleidžia. Iš kurorto atidaromi du nauji maršrutai į Londoną ir Dubliną.
Nauji maršrutai ir orlaiviai
Anot T.Pukštos, daugės skrydžių populiariausiomis kryptimis: į Milaną, Paryžių, Frankfurtą, Briuselį, Kijevą ir Maskvą. Į kai kuriuos miestus keleiviai bus skraidinami du kartus per dieną.
Nuo kovo iš Vilniaus bendrovė skraidins ir 8 naujomis kryptimis – į Palangą, Rygą, Barseloną, Palmą de Maljorką, Almatą, Tbilisį, Salonikus ir Larnaką.
Skrydžių bendrovė taip pat ketina įsigyti dvigubai daugiau lėktuvų – orlaivių parką žadama padidinti iki 16. Keleiviai bus skraidinami 4 SAAB ir 12 „Boeing“ lėktuvų, tarp kurių bus ir du didžiuliai laineriai „Boeing 757“.
Pirmi metai be nuostolių?
Kaip rašo „Vilniaus diena“, per šiuos metus „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tikisi sulaukti milijono keleivių (dvigubai daugiau nei pernai) ir pagaliau atsikratyti nuostolių šleifo.
Preliminariais duomenimis, Lietuvos skrydžių bendrovė pernai nuostolius sumažino nuo 16,8 mln. litų iki 8,4 mln. litų.
„Tikimės, kad šiemet „išeisime ant nulio“ (nuostolių nebepatirsime – red. past.), o kitais metais, kai investicijos pradės atsipirkti, pasuksime į pelno pusę“, – teigė oro linijų vadovas. Įmonė šiemet ketina investuoti beveik 0,5 mlrd. litų.
Gintautas Degutis