• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konservatorius Mindaugas Skritulskas siūlo įstatyme nustatyti taisykles, kaip keliuose turi būti įrengiami stacionarūs greičio matuokliai.

Konservatorius Mindaugas Skritulskas siūlo įstatyme nustatyti taisykles, kaip keliuose turi būti įrengiami stacionarūs greičio matuokliai.

REKLAMA

Parlamentaras pranešė su grupe parlamentarų parengęs tokias Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas.

Jomis siūloma nustatyti, kad kelio ruožas, kuriame įrengti vidutinio greičio matuokliai, negali būti ilgesnis nei 10 kilometrų, taip pat nustatomas maksimalus greičio matuoklių skaičius viename kelyje: vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip trys, bendras matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip penki.

Pasak M. Skritulsko, dabartinė tvarka, kai greičio matuoklius pagal savo patvirtintą metodiką įrengia Lietuvos automobilių kelių direkcija, „yra ydinga, prieštarauja pagrindiniams kontrolės principams“.

„Ta pati institucija negali objektyviai įvertinti įrengimo būtinumo, kadangi pagal įstatymu nustatytą metodiką dalis nuo surinktų baudų tenka šios įstaigos vykdomų priemonių finansavimui. Todėl įstatymo projektu siūloma įtvirtinti, kad greičio matuoklių įrengimo tvarką priimtų Vyriausybė“, – sakoma parlamentaro paskelbtame pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat siūloma automagistralėse įpareigoti pirmiausia investuoti į kelio dangos saugumą ir eismo saugumo priemones, pvz., tvoras, apsaugančias nuo laukinių gyvūnų, ir tik tuo atveju, jei įgyvendinus šias priemones nesumažėja eismo įvykių skaičius, būtų galima įrengti vidutinio greičio matuoklius.

REKLAMA

M. Skritulsko teigimu, šios nuostatos paskatins Lietuvos automobilių kelių direkciją „investuoti į realias saugumo priemones ir nesitenkinti prevencinėmis“.

Parlamentaras taip pat tvirtina, kad priimant sprendimus dėl vidutinio greičio matuoklių įrengimo privaloma vertinti ne tik eismo saugumo rizikas, bet ir „rizikas, keliančias pavojus asmenų privatumui“.

Apsidairyt laikas ir netylet
Apsidairyt laikas ir netylet
Kaip tai negales buti matuokliu be saiko? Kad jau dabar taip yra. Sektoriniai automagistralese, kur niekur EU to nera, ir dar tam kely sutinki du trikojus, ir dar bala zino kiek nezymetu masinu, kurios dar daznai provokuoja ant siknos sededamos? Esam mentu valstybe, kurioj mokedami didziausius mokescius, atgal gaudami suda, dar esam spaudziami baudu. Valdzia net nebesislepdama - tiesiog ziuri i akis ir drozia visus su nesamonem visom. Ir apie jusu saugojima net nekalbekit - sedim su neveikiancia sveikatos apsaugos sistema, sudina svietimo sistema, emigracija ir ubagiskom pensijom. Taip kad net negalvokit kad mokat "vardan kazko"
Patarciau pravaziuoti Lietuviskomis autostrdomis, bei lietuviskais kaimu keliukais kur duobes kosmines, lopas ant lopo,o musu keliu tvarkytojai randa lesu tik kelio zenklui, kad kelias duobetas....kosmines sumas surenka is baudu gauna dar is kuro akcizo keliu remontui tačiau is tu euru vilos dygsta o ne keliai remontuojami ....
Pasikvieskit Vokišką auditą, kad įvertintų situaciją ir kelių ženklų statymą. Įvertinti už kokias pinigų sumas montuojami vid greičio matavimo įrenginiai. Kodėl leidžiami sunkasvoriais važiuoti savaitgaliais? Tomis dienomis dažniausiai važiuoja vietiniai gyventojai, o aplenkus sunkiasvorius, tai vid greitis viršijamas. Analizuokit ne nuosofos.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų