Per kelis pastaruosius dešimtmečius moters vaidmuo šeimoje ir visuomenėje sparčiai kito. Dabar net patikėti sunku, jog šios senos reklamos galėjo patekti į spaudą.
Tai jos vieta, ir tiek.
Ji turi Big Mouth (angl. didelę burną, angą, skylę), iš karto tai pastebėsi. 1988-ųjų salyklinio alkoholinio gėrimo reklma.
Štai kam reikalingos moterys (reklamos tekstas: jeigu jūs, vyrai, nepirksite šių drabužių, mes grįšime prie modelių -vyrų). 1967-ųjų reklama.
Tipiška moterų reakcija? 1971-ųjų reklama.
„Ar turėtum pasiūlyti? Juk jeigu jai patiks, ji gali pradėti groti (žaisti). Stygos nepridedamos...“ 1967-ųjų reklama.
„Net lietus negali paslėpti „Microsheet“ spindesio!“ 1957-ieji.
„Neišeik, ji tiesiog nežino! Ši moterų higienos priemonės reklama apeliuoja į „geras žmonas“, kurios turi sulaukti vyro pažeminimo ir atstūmimo, jeigu šiems teks patirti jų natūralų kvapą. Bet nieko tokio, „ramina“ reklama – argi žmona kalta, kad nežino šių paprastų fizinių faktų?
Nedrįsk sustorėti, ir marš tęsti namų ruošos! 1970-ieji.
„Demure dezodorantas. Toks pilnas, toks malonus, tu juk žinai, kad esi tokia moteris, kokia tavo vyras nori, kad tu būtum“. 1969-ieji.
Viryklė „ skirta tau, bet sukurta tavo vyrui“. Jis, žinoma, yra svarbesnis. 1971-ieji.
Visi žinome, kad moterys sugadina visus vakarus. 1942-ųjų reklama.
Matai, moterys net gali išlaikyti parkerį!.. 1966-ieji.
Šaltinis: Oddee.com