• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per kelis pastaruosius dešimtmečius moters vaidmuo šeimoje ir visuomenėje sparčiai kito. Dabar net patikėti sunku, jog šios senos reklamos galėjo patekti į spaudą.

REKLAMA
REKLAMA

Tai jos vieta, ir tiek.

Ji turi Big Mouth (angl. didelę burną, angą, skylę), iš karto tai pastebėsi. 1988-ųjų salyklinio alkoholinio gėrimo reklma.

REKLAMA

Štai kam reikalingos moterys (reklamos tekstas: jeigu jūs, vyrai, nepirksite šių drabužių, mes grįšime prie modelių -vyrų). 1967-ųjų reklama.

Tipiška moterų reakcija? 1971-ųjų reklama.

„Ar turėtum pasiūlyti? Juk jeigu jai patiks, ji gali pradėti groti (žaisti). Stygos nepridedamos...“ 1967-ųjų reklama.

REKLAMA
REKLAMA

„Net lietus negali paslėpti „Microsheet“ spindesio!“ 1957-ieji.

„Neišeik, ji tiesiog nežino! Ši moterų higienos priemonės reklama apeliuoja į „geras žmonas“, kurios turi sulaukti vyro pažeminimo ir atstūmimo, jeigu šiems teks patirti jų natūralų kvapą. Bet nieko tokio, „ramina“ reklama – argi žmona kalta, kad nežino šių paprastų fizinių faktų?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nedrįsk sustorėti, ir marš tęsti namų ruošos! 1970-ieji.

„Demure dezodorantas. Toks pilnas, toks malonus, tu juk žinai, kad esi tokia moteris, kokia tavo vyras nori, kad tu būtum“. 1969-ieji.

Viryklė „ skirta tau, bet sukurta tavo vyrui“. Jis, žinoma, yra svarbesnis. 1971-ieji.

Visi žinome, kad moterys sugadina visus vakarus. 1942-ųjų reklama.

Matai, moterys net gali išlaikyti parkerį!.. 1966-ieji.

Šaltinis: Oddee.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų