"PZU Lietuva" užsakymu "Spinter tyrimų" atlikta visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, kad labiausiai vyresnio amžiaus žmonės tikisi greito pinigų išmokėjimo po nelaimingo atsitikimo – tai pabrėžė 34 proc. apklaustųjų. Antrasis pagal svarbą lūkestis – draudiko atidumas besidraudžiančio senjoro poreikiams (27 proc. atsakiusiųjų). Be to, senjorai tikisi ir detalaus ir aiškaus nuostolio padengimo procedūrų paaiškinimo (21 proc.).
"Reikia pabrėžti, kad vyresnio amžiaus žmonės išties daug atidžiau ir nuosekliau renkasi draudimo pasiūlymą, įvertina rizikas ir galimus nuostolius. Jie yra linkę bendradarbiauti su draudimo ekspertais, siekdami gauti geriausią draudimo pasiūlymą. Manau, tai lemia žmogaus per gyvenimą sukaupta patirtis, kuomet kur kas geriau suvokiama sumokėtų pinigų vertė", - mano "PZU Lietuva" generalinis direktorius Marius Jundulas.
Tyrimas atskleidė, kad senjorai draudikus renkasi pagal rekomendacijas ir draudimo bendrovės žinomumą – kitų žmonių patirtis tampa svarbiu faktoriumi, lemiančiu pagyvenusių žmonių pasitikėjimą.
Per 50 proc. vyresnio amžiaus žmonių norėtų net asmeniškai pažinoti savo draudimo ekspertą ir išgirsti jo nuomonę bei pasiūlymus draudimo klausimais. Senjorai iš savo eksperto tikisi sulaukti visų draudimo variantų, pasiūlytų pagal kliento poreikius – tokį lūkestį išsakė 53 proc. apklaustųjų. Apie 30 proc. vyresnio amžiaus žmonių mano, kad draudikas privalo įsigilinti į žmogaus ir jo šeimos reikmes, gyvenimo būdą, o ne tik apdrausti tai, ko prašoma.
"PZU Lietuva" vadovas mano, kad senjorų noras apdrausti turtą bendrovėje, kuri lanksčiai pritaikys draudimo pasiūlymą pagal kliento poreikius ir atidžiai išaiškins pavojus bei gaunamą naudą, rodo labai racionalų pagyvenusių žmonių požiūrį į savo lėšas bei perkamas paslaugas. Pasak draudimo eksperto, būtent toks kliento maksimaliai apsaugo besidraudžiančio žmogų turtą ir pinigus nuo galimų nuostolių.