Leidinio duomenimis, problemos priežastis – importuojamos produkcijos ženklinimas: seno pavyzdžio banderolių nebėra, o naujo pavyzdžio banderolių spausdinimui net ir konkursas dar nepaskelbtas, nors jas planuota išdavinėti nuo liepos 1 dienos.
„Komersant“ kalbinti rinkos dalyviai nuogąstauja, jog ši problema gali net tik gerokai pakenkti alkoholinio importo verslui, bet ir atliepti federaliniam iždui – jos skubiai neišsprendus, sutriks Rusijos aprūpinimas vakarietišku alkoholiu metu pabaigos šventėms, kai gerokai išauga vartojimas ir akcizų surinkimas.
Rinkos tyrimai rodo, jog viskio, romo, džino ar absento mėgėjai yra visiškai priklausomi nuo užsienio tiekėjų. Vermuto segmente ši dalis siekia 35 proc., vyno – 20 proc., konjako ir brendžio – 15 procento.