Politikams veržiantis į vietinės reikšmės vadovų postus, pelną skaičiuoja padedantys jiems agituoti potencialius rinkėjus, Lietuvos spaustuvininkų asociacijos duomenimis, – per rinkimų laikotarpį spaustuvių apyvarta vidutiniškai didėjo 10-30%, rašo "Verslo žinios".
Labiausiai kilo regionuose įsikūrusių įmonių pajamos. Tiesa, rinkimai ne visur pralenkė svarbiausiųjų žiemos švenčių vajų – per paskutinį praėjusių metų ketvirtį dauguma reklaminius laikraščius ir bukletus spausdinančių verslininkų skaičiavo dvigubai didesnę apyvartą nei likusiais metų ketvirčiais.
Nemažą įtaką verslui padarė ir tai, kad, daugėjant reklamos periodiniuose leidiniuose, laikraščiai ir žurnalai storėjo, teko spausdinti daugiau spaudos lankų.