Bendrovė "Rimi Lietuva" pranešė vasario 14 dieną pristatanti savo lojalumo programą.
Vykdant ją, nebus, kaip įprasta, siūloma įsigyti nuolaidų kortelių. Specialiai Lietuvos pirkėjams skirta lojalumo programa buvo sukurta, atlikus rinkos tyrimus bei pasinaudojus "Rimi" motininių kompanijų ICA bei "Ahold" pasauline patirtimi.
"Pradedame vykdyti unikalią lojalumo programą, kurią sukūrėme norėdami atsidėkoti savo ištikimiems pirkėjams. Mes netikime, jog taip, kaip yra dabar – piniginė, pilna skirtingų tinklų lojalumo kortelių – parodo pirkėjo lojalumą. Taip pat nemanome, kad pirkėjas lojalumą turi nusipirkti. Naujoji "Rimi Lietuva" lojalumo programa – mūsų ilgų ieškojimų ir analizės rezultatas", – pranešime spaudai cituojamas "Rimi Lietuva" generalinis direktorius Paulo Peereboom.
Lojalumo programoje gali dalyvauti visi "Rimi" prekybos centrų pirkėjai. Įprasto apsipirkimo metu rinkdami specialius lipdukus, jie turi galimybę įsigyti unikalius indus. Pasaulyje pripažintos PYREX kolekcijos indai išsiskiria savo kokybe. Jie pagaminti specialiai "Rimi Lietuva" lojalumo programai. Panašios programos buvo sėkmingai įgyvendintos mažmeninės prekybos tinkluose JAV, Švedijoje, Norvegijoje, Olandijoje, Portugalijoje ir kitose šalys, sakoma pranešime.