Reklamos agentūrų grupė „Publicis“ pranešė, jog jos devynių mėnesių pelnas, palyginti su pernai, nukrito 1,5 proc. Nepaisant to, įmonė uždirbo 1,105 mlrd. eurų. Labiausiai krito brandžiausios – Didžiosios Britanijos, Ispanijos bei Vokietijos rinkos. Tačiau nesėkmes ten atsvėrė puikūs rezultatai Prancūzijoje, Centrinėje bei Rytų Europoje ir Rusijoje, kur „Publicis“ pelnas augo 21 proc.
Anot grupės vadovo Maurice‘o Levy, rezultatai yra geresni, nei manyta iki šiol. „Pasaulinė ekonomikos krizė brandžias rinkas nustūmė į stagnaciją, kurios trukmę dabar spręsti sunku. Todėl prognozuojame, kad turėsime sudėtingą šių metų pabaigą bei neramius 2009-uosius“, - sakė M. Levy.
Tačiau nepaisant to, „Publicis“ nesirengia atsisakyti savo numatytų pelno planų žadėdama imtis naujų investicijų.
Anot įmonės vadovo, grupė pagrindines savo investicijas ateinančiais metais žada nukreipti į kylančias naujas rinkas bei reklamos internete paslaugų vystymą, kurioms prognozuoja tolesnį kilimą.
„Publicis“ reklamos paslaugų grupei priklauso kūrybinės agentūros „Saatchi & Saatchi”, „Leo Burnett“ ir kt., žiniasklaidos planavimo kompanijos „ZenithOptimedia“, „Starcom“ ir kitos bendrovės.