Ispaniškas tinklalapis, kuriame lieta rasinė neapykanta naujajam juodaodžiui „Formulės 1” pasaulio čempionui Lewisui Hamiltonui, priklauso stambiai tarptautinei reklamos agentūrai. Paaiškėjo, kad jį sukūrė skaitmeninės komunikacijos bendrovė „Tequila“ (Ispanijos padalinys), kurią valdo gerai žinoma reklamos kompanija „TBWA Group“. Tiesa, pati bendrovė pareiškė nieko nežinojusi apie tinklalapyje buvusį rasistinio pobūdžio turinį.
Ispaniško interneto puslapio pavadinimas pinchalaruedadehamilton.com reiškia „pradurk Hamiltono padangą“. Jis buvo paleistas pernai, kuomet prie čempiono titulo artėjo ispanas Fernandas Alonso. Tačiau šiemet tinklalapis tapo vienu iš centrinių rasistinės kampanijos prieš L.Hamiltoną dalių, perpildytų įžeidžiais komentarais ir neapykantos prieš sportininką kurstymu.
Vos tik įsiplieskė skandalas, reklamos agentūra uždarė internetinį projektą ir išplatino nuo jo atsiribojantį pareiškimą: „Puslapis buvo sukurtas pernai, tačiau veikė ir šiemet. Kai tik TBWA vadovybė sužinojo, kad jame pilna netinkamų komentarų, tinklalapį iš karto uždarėme. TBWA netoleruoja jokios diskriminacijos apraiškų“, - teigiama pranešime.
Bendrovė teigia, jog šis atvejis – tik nesutvarkyto svetainės moderavimo pasekmė. Tačiau jis įgavo didelį tarptautinį atgarsį, kadangi Ispanija yra ir anksčiau pasižymėjusi rasistiniais skandalais sporte. Jų kaltininkais yra tapusi tiek šalies žiniasklaida, tiek oficialūs sporto pareigūnai.