• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

TV reklama yra populiari reklamos priemonė, suvaidinusi svarbų vaidmenį formuojant reklamos kultūrą ir masinio vartojimo įpročius. Trumpi videoklipai, kartais tampantys net aukštos kokybės filmais, patraukia televizijos žiūrovų dėmesį ir siunčia žinią apie produktą ar paslaugą. Kokybiškai sukurti reklaminiai vaizdo įrašai palieka įspūdį ir, be abejonės, daro įtaką vartotojų sprendimams. OWEXX, TV reklamos populiariausiuose lietuviškuose televizijos kanaluose ir portaluose platintoja, taip pat siūlanti reklaminių klipų televizijai kūrimo paslaugas, pasakoja apie televizijos reklamos galimybes, efektyvumą ir iššūkius.

TV reklama yra populiari reklamos priemonė, suvaidinusi svarbų vaidmenį formuojant reklamos kultūrą ir masinio vartojimo įpročius. Trumpi videoklipai, kartais tampantys net aukštos kokybės filmais, patraukia televizijos žiūrovų dėmesį ir siunčia žinią apie produktą ar paslaugą. Kokybiškai sukurti reklaminiai vaizdo įrašai palieka įspūdį ir, be abejonės, daro įtaką vartotojų sprendimams. OWEXX, TV reklamos populiariausiuose lietuviškuose televizijos kanaluose ir portaluose platintoja, taip pat siūlanti reklaminių klipų televizijai kūrimo paslaugas, pasakoja apie televizijos reklamos galimybes, efektyvumą ir iššūkius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Televizijos reklama ir jos vaidmuo interneto platformų amžiuje

Televizijos reklama suteikia galimybę pasiekti plačią auditoriją. Reklama, rodoma populiarų televizijos laidų, sporto varžybų, tiesioginių transliacijų metu pasiekia didelį kiekį vartotojų. Tinkamai ir kūrybingai sukurtas reklamos klipas, perteikiantis įtikinamą žinutę, yra naudingas marketingo įrankis, galintis padėti užmegzti ryšį su auditorija, didinti pasitikėjimą prekės ženklu ir paskatinti vartotoją imtis veiksmų. Ir jei kyla toks klausimas – taip, reklama televizijoje tebėra aktuali šių dienų reklamos diskurse. Populiarėjant internetinės televizijos platformoms vartotojų dėmesys tikrai yra labiau išskaidytas, tačiau tradicinė televizijos reklama vis dar kuria vertę reklamos pasaulyje.

REKLAMA

Kai susimąstoma, ar televizijos reklama yra vis dar paveiki ir šių dienų tendencijas atitinkanti medija, vertėtų prisiminti JAV Nacionalinės futbolo lygos (NFL) finalo rungtynes, kurių transliacija sulaukia neįtikėtino kiekio žiūrovų – 2022 metais šis skaičius siekė 112 milijonų. Ir tikrai ne tik dėl įspūdingo žaidimo ir taip laukiamo ilgosios pertraukos šou šis reginys prie televizoriaus ekrano pritraukia tiek daug žmonių – vartotojams itin įdomu pamatyti, ką įmonės sukūrė taip brangiai kainuojančioms reklamos minutėms. „Super Bowl“ reklamos yra tapę kultūriniu fenomenu, o kai kurie žiūrovai rugtynių transliaciją įsijungia būtent dėl reklamų, kurių kinematografija ir pasakojimas dažnai prilygsta trumpametražiam filmui – reklamose pasitelkiami specialieji efektai, o vaidinančios Holivudo žvaigždės paverčia reginį įsimintinu diskusijų objektu. Šių reklamų populiarumą ir fenomeną, žinoma, lėmė visų pirma pačių rungtynių žiūrimumas, o verslai, turėdami neeilinę galimybę tapti matomi, siekė sukurti įsimintiną siužetą, reprezentuojantį reklamuojamą produktą ar paslaugą. Su laiku atsirado siekis ne tik didinti pasitikėjimą prekės ženklu ir jį populiarinti, tačiau ir patį reklaminį klipą paversti gerai žinomu, atpažįstamu. Net tai, kad „Super Bowl“ reklamos prieš ar po rungtynių yra patalpinamos interneto platformose, nekeičia fakto, kad jos svarbios būtent dėl to, jog yra transliuojamos televizijoje rungtynių metu.

REKLAMA
REKLAMA

Žinoma, sukurti tokį fenomeną pavyksta ne dažnai. Tačiau tobulėjant technologijoms ir pasitelkiant kūrybiškas bei tiksliniam vartotojui pritaikytas idėjas, galima sukurti reklamą, kuri bus įsimintina, neerzinanti ir daranti įtaką vartotojų veiksmams. Net nepaisant įtraukiančių reklamos siužetų, kokybiškų efektų ir paveikios žinutės, yra keli dalykai, kurie neleidžia televizijos reklamai trauktis iš pozicijų reklamos pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reklama televizijoje – galimybė pasiekti įvairią auditoriją

Visų pirma, TV reklama pasiekia didelę ir įvairią auditoriją – populiarūs serialai ir filmai, televizijos laidos, tiesiogiai transliuojami renginiai ir įvykiai, sporto varžybos ir naujienų laidos vis dar pritraukia vartotojus. Tai ypač aktualu didelių tiesioginių transliacijų metu, kai reklamų negalima išjungti. Ir net jei reklamos pertraukos metu vartotojas naršys savo telefone, įtraukiantis reklamos siužetas ar smagi muzika patrauks jo dėmesį, o garsiai ištarta pagauli žinutė išliks atmintyje.

REKLAMA

Televizijos reklama taip pat yra efektyvi priemonė, jei norima pasiekti tikslinę auditoriją. Nustačius savo produkto ar paslaugos vartotojo savybes, galima rinktis reklamą tame televizijos kanale (ar keliuose), kuriuos, tikėtina, dažniau žiūri prekės ženklo tikslinė auditorija. OWEXX siūlo reklamą populiariausiuose lietuviškuose TV kanaluose, todėl reklamos galimybės – itin didelės. Reklamos transliacija gali būti parenkama ne tik pagal televizijos kanalą – pagal prekinio ženklo tikslinę grupę (amžius, socialinė padėtis ir t. t.) parenkama, kokios programos metu reklaminiame bloke transliuojama reklama tiktų labiausiai.

REKLAMA

Reklamos televizijoje yra tradicinė reklamos medija, užsitarnavusi vartotojų pasitikėjimą. Ir nebūtinai reklama internete turi būti reklamos televizijoje priešas – šios dvi reklamos medijos gali būti puikiai derinamos tarpusavyje, taip didinant prekės ženklo reklamos kampanijos efektyvumą ir auditorijos pasiekiamumą. Kai šių dienų auditorija yra pasiskirčiusi įvairiausiose platformose, sėkminga reklamos kampanija taip pat reikalauja paskirstyti išteklius po įvairias medijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

TV reklama išlieka populiaria medija tarp prekės ženklų, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją ir pelnyti vartotojų pasitikėjimą. JAV televizijos reklama išlieka antra daugiausiai pelno nešančia reklamos platforma.  Televizija vis dar surenka didelį žiūrovų skaičių, ypač kalbant apie įvairias naujienų laidas ir sporto varžybų transliacijas. Su žinių ir naujienų laidomis reikėtų sieti ir gana nemažą žiūrovų pasitikėjimą televizijos reklama – kai vartotojai pasitiki rodoma laida, automatiškai kyla pasitikėjimas ir reklamomis, rodomomis pertraukų metu.

REKLAMA

Reklamos televizijoje privalumai

Televizijos reklamos sėkmę ir įsimintinumą lemia keli dalykai. TV reklamos vartotojus gali patraukti ir paveikti ne tik vaizdo, tačiau ir garso pagalba. Pagalvokite, kiek kartų populiari reklamos melodija ar kartojamas šūkis buvo įstrigę Jūsų galvoje? „MediaScience“ duomenimis, vartotojai, stebintys televizijos reklamą, vidutiniškai peržiūri 71% reklamos, palyginti su 30% vaizdo įrašo peržiūrėjimo, kai kalbama apie reklamas išmaniuosiuose telefonuose – tai sietina ir su tuo, kad didesniuose ekranuose matoma reklama yra vertinama pozityviau, nei mažuose. Aukštos kokybės vaizdas ir garsas, galimybė kurti pasakojimą neapsiribojant keliomis sekundėmis – reklama televizijoje įtikina ir įsimena.

REKLAMA

Reklamų internete populiarumas nebūtinai reiškia televizijos reklamos pasitraukimą į marketingo strategijų paraštes. Atvirkščiai – kūrybiškai ir efektyviai sukurta reklamos kampanija, vykdoma keliose platformose, įskaitant ir televiziją, gali atnešti itin gerų rezultatų. Kitaip sakant, naujų reklamos kanalų atsiradimas nereiškia tradicinių kanalų nykimo – tai greičiau suponuoja faktą, kad verslai savo vartotoją turi ir gali pasiekti pasitelkę kelias reklamos medijas. Derinkite reklamą televizijoje ir su reklama lauko reklamos priemonėse, pavyzdžiui, lauko ekranuose ir pasieksite dar geresnių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas dažniausiai kylančių klausimų, kai kalbama apie TV reklamą – kiek kainuoja reklama televizijoje? Dažnai kyla įspūdis, kad tai – brangi paslauga, tačiau paskaičiavus klientų pritraukimo galimybes ir reklamos kainą, vienam potencialiam vartotojui galima išleisti palyginti nedaug. Iš tiesų TV reklamos kaina priklauso nuo individualių faktorių, tokių kaip sezoniškumas, paros metas, reklamos laidoje būdas ir kt. Geriausia būtų kreiptis į profesionalus, kurie Jums pristatys visas reklamos televizijoje galimybes.

REKLAMA

„OWEXX“ siūlo reklamos televizijoje paslaugas

Norėdami reklamuoti savo prekes ar paslaugas televizijoje, turite kelias galimybes – rinktis reklamą reklaminiame bloke arba programos rėmimą, t. y. reklama yra integruojama į programą, laidas.

Reklaminis blokas – tai laiko tarpas, reklamos pertrauka, intarpas, rodomas TV programos metu. Vidutiniškai reklaminis blokas yra rodomas vieną kartą valandoje, priklausomai nuo laiko, jo trukmė yra nuo 3 iki 12 minučių ir jame transliuojamos įvairios trukmės ir turinio reklamos.

REKLAMA

TV3, TV6, TV8, LNK, TV1, 2TV, INFO TV, BTV, Lietuvos rytas TV – rinkitės reklamą populiariuose kanaluose ir užtikrinkite didelę auditoriją bei matomumą savo siunčiamai reklamos žinutei. Taip pat yra galimybė transliuoti reklamą populiariuose TV3 Play ir LNK.lt portaluose. Tai daugybė progų didinti savo prekės ženklo žinomumą, pasiekti tikslinį vartotoją ir sukurti įsimintiną reklamos žinutę.

REKLAMA
REKLAMA

Į OWEXX galite kreiptis ne tik reklamos užsakymo, platinimo televizijoje klausimais, bet ir norėdami, kad televizijoje būtų transliuojamas Jums profesionalios komandos sukurtas reklaminis klipas.

Kokybiška ir paveiki reklama televizijoje gali atnešti efektyvių rezultatų, o jei ją derinsite su reklama kitose platformose – sėkmė tikrai garantuota. O kad reklama būtų įdomi, patraukianti dėmesį ir įsimintina, vertėtų šį darbą patikėti tiems, kurie puikiai išmano, kaip tokią reklamą sukurti. OWEXX komanda gali paruošti reklamą nuo A iki Z: į paslaugą įeina reklamos idėjos ir pagrindinės žinutės vystymas, scenarijaus planavimas, vizualios medžiagos paieška, kadruočių paruošimas ir klipo animavimas. Proceso metu nuolat komunikuojama su užsakovu, nes visų bendras tikslas ne tik kokybiška ir kliento lūkesčius atitinkanti, tačiau ir efektyvi reklama.

Domina reklaminio klipo kūrimo paslaugos? O gal jau turite reklamą, kurią norite viešinti televizoriaus ekrane? Kreipkitės į OWEXX – tai Jūsų galimybė sukurti įdomią, įtraukiančią ir sėkmingą reklamos kampaniją.

 

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų