REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklai, kaip ir bet kuris kitas verslas, siekia uždirbti pelno. Prekybininkai to siekia ne tik mažindami savo išlaidas, bet ir didindami pajamas. T.y., imdamiesi tokių triukų, dėl kurių pirkėjai išleidžia daugiau pinigų.

Prekybos tinklai, kaip ir bet kuris kitas verslas, siekia uždirbti pelno. Prekybininkai to siekia ne tik mažindami savo išlaidas, bet ir didindami pajamas. T.y., imdamiesi tokių triukų, dėl kurių pirkėjai išleidžia daugiau pinigų.

REKLAMA

Žinodami prekybos tinklų naudojamas gudrybes, galėsite išvengti jų spąstų ir sutaupyti nemenką sumą pinigų, rašo „The Sun“.

Nesirinkite prekių prie kasų

Tikimybė pirkti impulsyviai yra didesnė, kai laukiate eilėje prie kasų, o viliojančios prekės prieš akis gali paskatinti pirkti paskutinę minutę.

Vietoj to išnaudokite šį laiką pirkinių sąrašui peržiūrėti.

Venkite prekių akių lygyje

Akių lygyje esantys daiktai dažniau pastebimi ir perkami, todėl brangesni produktai dažnai strategiškai išdėstomi šioje vietoje.

Skirkite akimirką pažvelgti į lentynas aukštyn ir žemyn – galbūt rasite panašių ar geresnių pirkinių už mažesnę kainą.

REKLAMA
REKLAMA

Saugokitės „gauni nemokamai“

Tokie pasiūlymai, kaip „Vieną perki, kitą gauni nemokamai“, skatina pirkimą dideliais kiekiais.

Panašiomis akcijomis klientai verčiami manyti, kad jie gauna geresnį kainos ir kokybės santykį, net jei jiems nereikia papildomo prekių kiekio.

REKLAMA

Pagalvokite ar jums tikrai reikia papildomos prekės, ypač, jeigu jos galiojimo laikas ribotas ir vėliau gali tekti ją išmesti.

Kainos apvalinimas iki 9 centų

Pirkėjai yra linkę nesąmoningai suvokti, kad apvalaus skaičiaus nesiekiančios kainos yra neva gerokai mažesnės.

Tačiau faktinis skirtumas yra minimalus, todėl galima pamatyti produktų, parduodamų už 1,98 arba 2,99 euro.

Apvalinkite kainas, kad sąmoningai įvertintumėte tikrąją kainą.

Iš karto eikite ten, kur yra norimos prekės

Pardavėjai stengiasi prekes išdėstyti taip, kad pirkėjai kuo ilgiau pasiliktų parduotuvėje. Taip jie tikisi padidinti tikimybę, kad ką nors nusipirksite (net jei ir neplanavote).

REKLAMA
REKLAMA

Specialistai pastebi, kad prekybos centruose būtiniausios prekės, kurių ateinate nusipirkti, paprastai laikomos netoli parduotuvės galo, todėl turite praeiti pro patrauklius pasiūlymus, viliojančias išleisti pinigus.

Tiesa, prekybininkai periodiškai pakeičia prekių išdėstymą, kad pirkėjai iš naujo turėtų ilgiau ieškoti reikiamų prekių.

Saugokitės riboto laiko pasiūlymų

Mažmeninės prekybos įmonės juos naudoja, kad sukurtų skubos jausmą ir paskatintų greitai priimti sprendimus bei impulsyviai pirkti.

Prieš pirkdami akimirką pagalvokite, ar pasiūlymas tikrai naudingas. Jei tai ne pirmo būtinumo prekė, vertėtų pirmiausia apsipirkti kitose parduotuvėse ir grįžti tik tada, jei jos prireiks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nepirkite sezoninių prekių per anksti

Patrauklios vitrinos ir ankstyvos sezoninių prekių atsargos sukuria laukimo ir skubos pirkti jausmą, todėl kai kuriose parduotuvėse jau yra net velykinių kiaušinių.

Taigi, kaip pataria specialistai, pirkimus prekybos centruose planuokite atsižvelgdami į savo poreikius, o ne į mažmenininko reklaminių akcijų grafiką.

"Tiesa, prekybininkai periodiškai pakeičia prekių išdėstymą, kad pirkėjai iš naujo turėtų ilgiau ieškoti reikiamų prekių."

Stai sitas veiksmas mane labiausiai nervina...- ypac tai dazna vagiu maximoje.
|
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų