Grupinio apsipirkimo kuponai Velykų stalo gardumynams, skalbimo milteliams ar šaltinio vandeniui - pirkėjus švenčių proga vienas prekybos tinklas gundė ne tik tradicinėmis nuolaidomis, rašo „Lietuvos rytas“.
Kad pritrauktų kuo daugiau pirkėjų, „Maxima“ jau kelintą kartą griebėsi sparčiai populiarėjančio prekybos būdo - grupinio pirkimo kuponų.
Pirkėjams tinklas siūlė 20 proc. nuolaidą velykiniam apsipirkimui, 50 proc. - skalbimo milteliams, girai. Kiekvienas pasiūlymas sulaukė po maždaug pusės tūkstančio pirkėjų dėmesio.
Ir nors nuolaidos parduotuvių lentynose – pagrindinė priemonė klientams pritraukti, pasak „Maxima“ atstovės Olgos Malaškevičienės, kuponų pardavimo rezultatai juos džiugina.
Tuo tarpu konkurentai nėra linkę perimti šią tradiciją, teigia „Lietuvos rytas“.