REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netrukus bus pakeistas vienas iš labiausiai žinomų prekių ženklų pasaulyje. Daugelio ragauto gėrimo logotipas po daugelio metų taps pastebimai kitokiu, praneša bendrovė.

Netrukus bus pakeistas vienas iš labiausiai žinomų prekių ženklų pasaulyje. Daugelio ragauto gėrimo logotipas po daugelio metų taps pastebimai kitokiu, praneša bendrovė.

REKLAMA

Jei kas nors paprašytų iš atminties nupiešti „Pepsi“ logotipą, ką nupieštumėte? Galbūt apskritimą su raudonais, baltais ir mėlynais dryžiais, kurie simbolizuoja šį prekės ženklą. Tikriausiai žodį „Pepsi“ tame gaublyje.

Kai „PepsiCo“ moko žmones atlikti šią užduotį, kaip kartais daro, dauguma taip ir padaro: Žodį „Pepsi“ jie įrašo į apskritimą. Tačiau dabartinis logotipas iš tikrųjų atrodo kitaip. Prekės ženklo pavadinimas yra nuošalyje, šiek tiek nuošaliau šalia ikoninio gaublio. Todėl „Pepsi“ imasi pokyčių.

„Negalėjome ignoruoti tokios įžvalgos“, – užsienio žiniasklaidai sakė „PepsiCo“ vyriausiasis dizaineris Mauro Porcini. „Užuot ją atmetę, nusprendėme ją priimti“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

Antradienį „Pepsi“ pristatė naują logotipą ir prekės ženklą, kuris Šiaurės Amerikoje bus pradėtas naudoti šį rudenį, o visame pasaulyje – kitais metais.

REKLAMA

Jis labai panašus į 1990–ųjų versiją, kuri, atrodo, žmonėms įstrigo, tačiau papildytas naujais elementais, kad būtų modernesnis, įskaitant kitokį šriftą ir šrifto spalvą bei naują apvadą.

Pakeitimais siekiama ne tik geriau atitikti žmonių prisiminimus, bet ir atkreipti dėmesį į „Pepsi“ nulinio cukraus liniją – pagrindinę bendrovės augimo plano dalį.

„Pepsi“ gyvuoja jau 125 metus ir kas tam tikrą laiką atnaujina savo prekės ženklą. Dabartinis vizualinis identitetas pristatytas 2008 m. Tačiau per tuos metus, kai jis pasirodė pirmą kartą, jis šiek tiek paseno.

REKLAMA
REKLAMA

Logotipe esantis „Pepsi“ „atsietas nuo žemės rutulio“, – pažymėjo Toddas Kaplanas, „Pepsi“ rinkodaros vadovas. „Tai mažosios raidės, kursyvas, mėlyna spalva yra šiek tiek prislopinta... jis nespinduliuoja pasitikėjimo ir energijos, kurią iš tikrųjų simbolizuoja šis prekės ženklas.“

Kaplanas sakė, kad „Pepsi“ yra „drąsus ir pasitikintis savimi prekės ženklas“, kuris reiškia „nepamatuotą malonumą“. Dabartinis logotipas su mažosiomis raidėmis „pepsi“, nedrąsiai stovintis atokiau nuo šio ramaus gaublio? Nelabai drąsus, nelabai pasitikintis savimi.

Naujasis logotipas, kuriame didžiosios raidės „Pepsi“ yra pačiame apskritimo viduryje, išraižytos per baltą juostą, besidriekiančią tarp raudonų ir mėlynų bangų, yra panašesnis į jį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonės neretai keičia savo išvaizdą, norėdamos išlikti aktualios, pastebėjo Timas Calkinsas, Šiaurės Vakarų universiteto Kelloggo vadybos mokyklos rinkodaros profesorius.

Tačiau jos turi būti atsargios, kad per daug neišsikreiptų: Dideli pokyčiai gali suklaidinti arba nuliūdinti klientus. Kaip pavyzdį jis nurodė „Tropicana“ logotipo nesėkmę.

2009 m. „Tropicana“ taip smarkiai pakeitė savo dėžutės dizainą, kad vartotojai pasipiktino. Tuomet „Tropicana“, tuo metu priklausiusi bendrovei „PepsiCo“, per kelis mėnesius vėl pakeitė logotipą.

„Prekės ženklai, kurie turi ilgą istoriją, visada gali atsigręžti atgal“, – sakė Calkinsas. Nostalgiškų vaizdų panaudojimas gali būti „labai galingas“.

Tačiau bendrovės turi būti atsargios ir užtikrinti, kad paveldėtas prekės ženklas atrodytų šviežias, sakė jis.

„Pepsi“ teigia, kad jos atliekami pakeitimai yra pakankamai saviti, kad tai būtų pasiekta, ir pabrėžia šiuolaikinius elementus, pavyzdžiui, „Pepsi“ nulinio cukraus liniją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų