Paskelbtas Druskininkų prekės ženklo sukūrimo konkursas, kurio prizinis fondas už geriausią darbą – 5 000 Lt. Konkursas vyks nuo š.m. rugpjūčio 29 d. iki rugsėjo 22 d.
„Mineralinis miestelis" – taip nuo senų laikų buvo vadinami Druskininkai. Kurortas, kuris asocijuojasi su mineralinio vandens šaltiniais, legendinėmis mineralinių vandenų biuvetėmis ir kurortinio gydymo tradicijomis, jų dėka teisėtai pretenduoja į vieno geriausių Europoje kurorto vardą. Tačiau iki šiol Druskininkų kurortas neturi sukurto vientiso įvaizdžio, kuris paprastai išreiškiamas prekės ženklu.
Siekdami profesionaliai pristatyti Lietuvai ir pasauliui Druskininkų kurorto išskirtinumą, jo privalumus ir vertybes Druskininkų savivaldybė kartu su Turizmo ir verslo informacijos centru (TVIC) bei aktyviai šią iniciatyvą palaikančiais miesto verslininkais organizuoja viešą Druskininkų kurorto prekės ženklo sukūrimo konkursą.
Vientiso miesto įvaizdžio kūrimo iniciatyva yra paremta savivaldybės, TVIC ir verslininkų įsitikinimu, kad tikslingai į rinką orientuota veikla užtikrina efektyvų dialogą tarp paslaugų teikėjų ir jų tikslinių auditorijų, o tinkamai pozicionuojami turizmo sektoriaus komponentai kuria visos Lietuvos įvaizdį ir reprezentuoja Lietuvą tarptautiniu mastu.
Konkurso prizinis fondas už geriausią darbą - 5 tūkst. Lt.
Konkursas vyks nuo š.m. rugpjūčio 29 d. iki rugsėjo 22 d. Konkurso nuostatai yra skelbiami www.druskininkai.lt ir www.info.druskininkai.lt.