REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į kuriuos bus įtrauktos ir reklamos, trečiadienį pranešė abi įmonės, internetinės televizijos milžinei siekiant didinti pastaruoju metu sumenkusius klientų srautus.

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į kuriuos bus įtrauktos ir reklamos, trečiadienį pranešė abi įmonės, internetinės televizijos milžinei siekiant didinti pastaruoju metu sumenkusius klientų srautus.

REKLAMA

Daugelį metų reklamų rodymo idėjai prieštaravusi „Netflix“ apie pigesnius prenumeratos planus paskelbė po nuviliančio pirmojo ketvirčio, ​​kai pirmą kartą per dešimtmetį jos abonentų skaičius susitraukė.

Prenumeratos su reklama planai papildys jau siūlomus tris planus, kurių pigiausias kainuoja 10 JAV dolerių Jungtinėse Valstijose.

„Microsoft“ bus atsakinga už platformos kūrimą ir prieigą prie jos reklamos užsakovams, norintiems rodyti savo reklamą „Netflix“ vartotojams.

REKLAMA
REKLAMA

„Kol kas planai dar yra ankstyvoje stadijoje ir dar turime daug ką nuveikti“, – pranešime teigė „Netflix“ vadovas Gregas Petersas.

Reklamos įtraukimas reiškia, kad „Netflix“ susidurs su kai kuriomis sudėtingomis problemomis, įskaitant diskusijas apie vartotojų asmeninių duomenų rinkimą didžiuliu mastu, siekiant jiems rodyti pelningesnius, suasmenintus pranešimus.

REKLAMA

Analitikų nenustebino „Netflix“ sprendimas partnere pasirinkti „Microsoft“, nes šis pasirinkimas kelia „Netflix“ mažiau interesų konfliktų nei keltų kai kurių kitų bendrovių pasirinkimas.

„Skirtingai nuo trijų didžiausių reklamų pardavėjų –„Google“, „Meta“ ir „Amazon“, – „Microsoft“ nesiūlo konkuruojančių internetinės televizijos produktų“, – pažymėjo analitikas Rossas Benesas (Rosas Benesas).

Daugelį metų didinusi prenumeratorių skaičių, „Netflix“ pirmąjį šių metų ketvirtį prarado 200 tūkst. klientų visame pasaulyje, palyginti su 2021 metų pabaigos rodikliais, todėl jos dalis rinkoje sumažėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Srautinės transliacijos milžinė į tai sureagavo pranešdama apie reklamos įtraukimą į paslaugą, siekdama finansuoti investicijas, reikalingas išlaikyti lyderės pozicijas šioje pramonės šakoje.

„Netflix“ taip pat nurodė, kad imsis priemonių apriboti dalijimąsi prisijungimo duomenimis, dėl kurių daugelis žmonių nemoka už prieigą prie platformos turinio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų