REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šimtai ar net tūkstančiai gyventojų pastaruoju metu mėgina prisiskambinti arba gyvai užsukti į valstybei priklausančią energetikos įmonę „Ignitis“. Tačiau daugeliui tai sunkiai pavyksta.

Šimtai ar net tūkstančiai gyventojų pastaruoju metu mėgina prisiskambinti arba gyvai užsukti į valstybei priklausančią energetikos įmonę „Ignitis“. Tačiau daugeliui tai sunkiai pavyksta.

REKLAMA

Bendrovė sako, kad klientų antplūdžio sulaukė tik šią savaitę. Ji ragina žmones naudotis telefonu, internetu. Jeigu juo nesinaudoja, prašyti vaikų ar giminių pagalbos. Tačiau ką daryti, jeigu nėra nei vaikų, nei giminių, neaišku.

Visos „Ignitis“ grupės įmonės turi per 1,3 tūkst. darbuotojų. Jose atlyginimų vidurkis siekia nuo 2,4 tūkst. iki 5,4 tūkst. eurų neatskaičius mokesčių.

Nuo pykčio iki ašarų

Viename Dzūkijos kaime gyvenanti pensininkė Janina piktinosi, kad ją ir daugelį kitų vyresnių žmonių „Ignitis“ laiko kvailiais.

„Prieš pusmetį palaidojau vyrą, taigi teko susitvarkyti paveldėjimo dokumentus. Sutartis dėl elektros tiekimo į sodybą buvo pasirašyta jo vardu, taigi teko ir naują mokėtojo kodą gauti, ir vėluojant rinktis nepriklausomą tiekėją“, – pasakojo moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Nei jos kaime, nei rajono centre „Ignitis“ klientų aptarnavimo skyriaus nėra. Tad Janinai teko gerokai pavargti, kol susitvarkys visus formalumus.

„Galiausiai paštu išsiunčiau užpildytą sutartį. Tačiau tada pradėjo man rašyti žinutes į telefoną. Neapsikentusi bandžiau prisiskambinti į „Ignitis“. Ten kažkoks pasityčiojimas. Pusę valandos reikėjo klausyti jų tos muzikėlės, o kai atsiliepė, tai nieko negalėjo pasakyti, tik pasiūlė laukti“, – prisiminė pensininkė.

REKLAMA

Praėjus savaitei po pokalbio su „Ignitis“ konsultantais, ji vėl gavo žinutę į telefoną raginančią sudaryti sutartį – geriausiai internetu.

„Tikrai susinervinau ir vos neapsiverkiau, nes internetu nesinaudojau ir nesinaudoju. Puoliau vėl skambinti – negi negavo išsiųstos sutarties, galvojau. Bet ką jūs sau manote? Vėl laukiau, kol atsilieps daugiau nei pusvalandį, bet taip ir nesulaukiau, nes gi negaliu visą dieną sėdėti su telefonu“, – piktinosi motina.

Galiausiai ji pripažino turėjusi prašyti sūnaus pagalbos.

„Bet gi jis turi savo darbą ir gyvenimą. Nesuprantu, kodėl „Ignitis“ ar kas ten mus laiko kvailiais ir verčia valandas laukti, kol prisiskambinsime ar kažkur kažką daryti internetu. Juk už elektrą visada moku laiku ir tiek kiek sunaudoju, negi už tuos pinigus negali pasamdyti darbuotojų, kurie bendrautų su klientais?“ – stebėjosi pašnekovė.

REKLAMA
REKLAMA

Daugybė žmonių ir gyvai mėgina patekti į „Ignitis“ aptarnavimo skyrius. Pavyzdžiui, Šiauliuose trečiadienį apie pietus klientų eilė buvo nusidriekusi net klientų aptarnavimo skyriaus prieigose.

Atsiprašymai ir pažadai

Paprašyta pakomentuoti situaciją dėl eilių ir negalėjimo prisiskambinti, bendrovė „Ignitis“ teigė labai atsiprašome klientų, kuriems tenka laukti eilėse atvykus į klientų aptarnavimo centrus:

„Ilgesnė nei įprasta eilė Šiaulių klientų aptarnavimo centre susidarė ne tik dėl to, kad gyventojai suskubo sudaryti sutartį su „Ignitis“ po to, kai vienas iš nepriklausomų tiekėjų vienašališkai pakeitė sutarties sąlygas. Eilė susidarė ir dėl dalies šio klientų aptarnavimo centro darbuotojų susirgimo COVID-19 liga. Darbuotojams sergant, trūksta resursų aptarnauti išaugusį klientų skaičių.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė teigė suprantanti ypač vyresnio amžiaus, silpnesnės sveikatos gyventojų nepasitenkinimą dėl ilgos eilės, tad dar kartą prašo bei primena – sudarykite sutartį internetu, kreipkitės pagalbos į artimuosius, jei patys nedrįstate naudotis savitarna internete. 

Tiems, kuriems vis tik netinka sutarties sudarymas internetu, įmonė siūlo kreiptis į bet kurį „Lietuvos paštas“ skyrių ir sutartį sudaryti ten. 

„Atsiprašome ir dėl ilgo laukimo skambinant telefonu – skambinančių skaičius išaugęs keliskart. Nuo pirmadienio jau didiname pajėgumus skambučių centre, per artimiausias porą savaičių pajėgumus dar didinsime“, – atsiųstame komentare nurodo bendrovė.

REKLAMA

Dėl antplūdžio kaltina kitą įmonę

Nors gyventojai skundėsi, kad susisiekti su „Ignitis“ negali ir anksčiau, pranešime žiniasklaidai bendrovė informavo, kad tik praėjusią savaitę vienam iš nepriklausomų elektros energijos tiekėjų paskelbus apie vienašališką sutarties pakeitimą, klientai esą užplūdo „Ignitis“ telefono liniją, o nuo pirmadienio – ir klientų aptarnavimo centrus.

 „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė primena, kokiu būdu klientams greičiausia ir patogiausia sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“.

Klientams, kurie naudojasi technologijomis, pasirašyti nepriklausomo tiekimo sutartį internetu dažniausiai trunka vos kelias minutes. Sudarant sutartį „Ignitis“ savitarnoje pakanka turėti bent vieną tapatybę identifikuojantį įrankį, pavyzdžiui, mobilųjį parašą, Smart-ID, el. bankininkystę, ir sutartį sudarysite kelių mygtukų paspaudimu.

REKLAMA

N. Mažeikienė sako suprantanti, kad mažiau technologijas prisijaukinę gyventojai gali nedrįsti imtis sutarties sudarymo internetu. Tokioje situacijoje „Ignitis“ atstovė ragina kreiptis pagalbos į artimuosius – padės vaikai, anūkai, kiti artimieji.

„Turime sprendimą tiems, kurie ne itin draugauja su kompiuteriu ar sutarties sudarymas internetu jiems atrodo sudėtingas. Mūsų savitarnoje galima paprastai ir greitai sugeneruoti įgaliojimą (nereikia notaro tvirtinimo) mamos, dėdės ar senelio vardu. Per porą dienų patikrinsime duomenis ir bus galima sudaryti sutartį“, – teigia N. Mažeikienė.

Tiems, kuriems vis tik netiks sutarties sudarymas internetu, siūloma skambinti telefonu +370 611 21802. Prisiskambinę klientai, kurie naudojasi el. paštu, iškart į jį gaus sutartį ir pakaks ją patvirtinti tuo pačiu el. paštu. Neturintys el. pašto – vėlgi, gali kreiptis į artimuosius. Artimieji gali sudaryti sutartį už kitą asmenį internetu su ne notariniu įgaliojimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žinoma, galimybė atvykti į klientų aptarnavimo centrą ir fiziškai sudaryti sutartį – išlieka. Tačiau klientams reikia turėti omeny, kad gali tekti luktelti. Ko gero, vis tik, būtų verta paprašyti artimųjų pagalbos ir sudaryti sutartį internetu. 

Visuose „Lietuvos paštas“ skyriuose taip pat aptarnaus norinčius sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“. Tačiau primenama, kad sutartį sudaryti internetu bus gerokai greičiau ir nereiks vykti į paštą.

N. Mažeikienė drąsina klientus, sakydama, kad jei mokate naudotis „Facebook“, jums tikrai pavyks sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį internetu, o, be to, vaikai, anūkai, artimieji neatsisakys padėti. Taip pat linki tausoti sveikatą ir negaišti laiko eilėse prie fizinių sutarčių sudarymo vietų. 

Labai dažnai išgirstu kreiptis pagalbos į vaikus, anūkus. Kodėl? Ar įstaigos nebeprivalo suteikti paslaugas VISIEMS PILIEČIAMS?! Lyg patys būtume kvaili ir nežinotume, kad gali padėti vaikai. Bet jie irgi nevisada gali. Pgaliau ne visi jų turi arba vaikai toli toli. Kodėl taip skaudinate žmones?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų