REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
„Bajorų“ degtinė

Tikriausiai daugelis yra patyrę praktiškai: atidarytoje taroje vanduo ar kiti skysčiai paprastai nugaruoja. Kad pirkėjai neįsigytų suprastėjusios kokybės ir mažesnio gėrimo kiekio, nei nurodyta jo pakuotėje, jo gamintojai gėrimus sandariai uždaro. Bent jau taip turėtų būti. Tačiau kartais nutinka, regis, neįtikėtinų dalykų.

4

Tikriausiai daugelis yra patyrę praktiškai: atidarytoje taroje vanduo ar kiti skysčiai paprastai nugaruoja. Kad pirkėjai neįsigytų suprastėjusios kokybės ir mažesnio gėrimo kiekio, nei nurodyta jo pakuotėje, jo gamintojai gėrimus sandariai uždaro. Bent jau taip turėtų būti. Tačiau kartais nutinka, regis, neįtikėtinų dalykų.

REKLAMA

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytojas Vytautas (tikrasis vardas redakcijai žinomas – red. past.), kuris neslėpė pasipiktinimo dėl įsigyto alkoholio kokybės.

„Įsigijau 5 vnt. degtinės ir įdėjau į šaldiklį. Tačiau po maždaug savaitės likau nemaloniai nustebintas – pastebima dalis degtinės tiesiog išgaravo, nors buteliai tikrai nebuvo prasukti“, – pasakojo vyras.

Vytautas svarstė, kad galbūt tai galėjo atsitikti dėl nekokybiškos degtinės.

„Negaliu suprasti, kodėl taip atsitiko. Ar taip nutiko dėl cheminių dėsnių, ar dėl to, kad degtinė buvo nekokybiška?“ – klausė pasipiktinęs vyriškis.

REKLAMA
REKLAMA

Įmonė įvardijo priežastį

Už įsigytų alkoholinių gėrimų gamybą atsakingos įmonės „Vilniaus degtinė“ atstovė paaiškino, kad galbūt taip galėjo nutikti ir dėl galimo gamybinio broko, kadangi kamštelis galėjo būti nesandarus.

REKLAMA

„Atsakydami į kliento pastabą, norime informuoti, kad galbūt gamyboje galėjo pasitaikyti brokuoti degtinės kamšteliai, kurie galėjo praleisti skystį. 

Degtinę rekomenduojame laikyti nuo –5 iki 25 laipsnių temperatūroje, vartoti atšaldytą, o ne užšaldytą. Galbūt šaltis ir paverstas degtinės butelis galėjo daryti įtaką tam, kad pažeista kamštelio tarpinė praleido skystį“, – teigė įmonės atstovė.

Visgi „Vilniaus degtinės“ atstovė apgailestauja, kad klientas susidūrė su tokia situacija, todėl tvirtina, kad už galimai brokuotus produktus išleisti pinigai būtų grąžinti arba degtinės buteliai būtų pakeisti į kitus. 

„Tokios problemos yra sprendžiamos labai paprastai ir labai greitai – raginame, kad klientas kreiptųsi į įmonę „Vilniaus degtinė“ ir mes pakeisime galimai brokuotą butelį į naują, o vėliau atliksime degtinės butelio gaubtelio ištyrimą“, – paaiškino įmonės atstovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų