Tinklalapio „PR Week“ atlikta apklausa parodė, kad nepaisant sunkaus ekonominio periodo 60 proc. šalies viešųjų ryšių agentūrų pernai metais augo. Tiesa, šiemet augimo tikisi vos 33 proc. agentūrų, 39 proc. planuoja išlaikyti status quo.
Pernai metais didžiausias augimas užfiksuotas vartotojams skirtų produktų bei paslaugų ir farmacijos sektoriuose. Pernai metais užfiksuotas 4 proc. augimo vidurkis, kai tuo tarpu 2007-aisiais jis siekė 10 proc.
Viešųjų ryšių ekspertai tikisi, kad šiemet augs socialinės žiniasklaidos bei skaitmeninio turinio kūrimo sektoriai. Net 79 proc. apklaustųjų tikisi, kad socialinė žiniasklaida bus įtraukta į vis daugiau kampanijų. 55 proc. tikisi didesnių pajamų iš skaitmeninio turinio kūrimo.