Mūšiuose dėl teisės į prekės ženklą tenka apsišarvuoti kantrybe. Tai įrodo bendrovių "Ragutis" ir restoranų grupės "Fortas" ginčas dėl kadaise drauge puoselėto prekės ženklo "Fortas". Teismai trunka jau 1,5 metų, o aiškaus nugalėtojo šioje istorijoje vis dar nėra, rašo "Verslo žinios".
Kovo 21 dieną Vilniaus administracinis teismas šiame ginče priėmė sprendimą, kuris iš dalies palankus "Ragučiui", iš dalies - "Fortui".
"Fortui" teisme atstovavusi advokatų kontoros Kalmatavičius, Petraitytė, Viešūnaitė ir partneriai "ReLaw" advokatė Vilija Viešūnaitė informavo, kad teismas pripažino, kad "Ragutis", naudodamas prekės ženklo grafinį elementą - herbą - pažeidė tiek "Forto" teises, tiek grafinio elemento autoriaus Kristijono Būtos teises.
"Ragutis" turės K.Butai kaip autoriui sumokėti 5 tūkst. litų žalos atlyginimą.
Tačiau kitoje ieškinio dalyje "Fortas" pralaimėjo. Teismas atmetė jo ieškinį "Ragučiui" dėl žodžio "Fortas" vartojimo kaip alaus prekės ženklo.
"Mums paliko teisė naudoti žodį "Fortas", o pastarasis dalykas mums yra svarbiausia", - sako "Ragučio" generalinis direktorius Vytautas Meištas.
"Ragutis" ir "Fortas" jau nuo 2005 metų vidurio ginčijasi dėl prekės ženklo "Fortas" ir teismuose siekia viena kitai uždrausti jį naudoti.