Naujasis „Mercedes-Benz CLS“ labiau panašus į žaislinį automobilį Barbei ir jos draugui Kenui nei į realią transporto priemonę, skelbia autonews.ru.
Vaikams žaidžiant, būtent šiai porai „važinėtis“ skiriami patys prašmatniausi automobiliai, o kai vaikai užauga, jie ir patys gali sėstis už išsvajotojo prabangaus automobilio vairo. Net pats „Mercedes-Benz CLS“ pavadinimas – keturių durų kupė – kelia abejonių. Juk visi žino, jog kupė gali būti tik dviejų durų. Ir tai tik vienas iš šio modelio išskirtinumų.
Automobilio išorė puikiai atspindi keistoką jo pavadinimą. Štai jauniausio brolio kvailelio žodžiai, jog jo „varlytė atvažiuoja su karieta“, dvariškiams tikriausiai skambėjo neįtikėtinai bei vertė laukti kažko, išeinančio už įprastinių normų ribų. Taip nutinka ir su „Mercedes-Benz CLS“ - iš pirmo žvilgsnio šis automobilis atrodo keistai, o gal net kelia savotišką pasibjaurėjimą. Tačiau ilgainiui pastebi, jog jo detalės darniai dera tarpusavyje bei kuria labai patrauklų „Mercedes-Benz CLS“ įvaizdį.
Pirmas įspūdis apie vidaus interjerą – vieninga stilistika su automobilio išore neišlaikyta. Viduje viskas šiuolaikiška, prabangu, tačiau griežta. Salono interjeras subalansuotas ne turtingiems vėjavaikiams, o solidiems žmonėms. Tačiau automobiliu pavažinėjus, supranti, jog ne viskas jau taip ir rimta. Salone nėra centrinio sistemos valdymo, kuriuo lyg burtų lazdele pamojus, gali kontroliuoti salone vykstančius procesus. Visus valdymo prietaisus galima rasti centrinėje panelėje. Tiesą pasakius, čia tų prietaisų ir prietaisėlių tiek daug, kad pradeda suktis galva.
Šviesi salono spalva nuteikia puikiai savijautai. Žinoma, tai nepraktiška, tačiau važiuodamas jautiesi lyg arabų šeichas apsuptas baltų minkštų pagalvių. Melomanai įvertins ir puikią automobilio audio sistemą.
Tačiau mėgėjus „pasirodyti“ ir pasivažinėti kaip reikiant, gali nuvilti faktas, jog automobilyje „Mercedes-Benz CLS“ montuojamas 3.0 litrų darbo tūrio variklis. Juk brangus automobilis turi būti išskirtinai tik maksimalios komplektacijos. Jei jau tai ne AMG, tai po kapotu turi būti bent 5.0 litrų darbo tūrio galiūnas, nors toks įsitikinimas ir nėra labai jau racionalus.
Jei atvirai, tai šio 3.0 litrų 231 AG variklio tikrai pakanka, o automatinė pavarų dėžė ir jos funkcionavimas verti aukščiausio įvertinimo. Šiek tiek neįprasta mechaninėje pavarų dėžėje bėgius perjunginėti režimu „dešinė-kairė“, o ne „viršus-apačia“, nors „Mercedes-Benz“ automobilių gerbėjams tai jau pažįstama problema.
Jei vertinsime važiavimo bei vairavimo malonumą ir kokybę, „Mercedes-Benz“, kaip keleivinis automobilis yra automobilių olimpo viršūnėje. Tačiau ir vairuotojas nebus juo nusivylęs, mat įmantrų posūkį atlikti ar kitaip kelyje manevruoti tikrai įmanoma.
Pati pigiausia „Mercedes-Benz CLS“ versija su 3.0 litrų varikliu kainuoja kiek daugiau nei 241 tūkst. litų.