Jis bus atsakingas už „Rail Baltica“ koordinavimą tarp skirtingų grupės bendrovių, tikintis paspartinti sprendimų priėmimą, pranešė LTG.
„Tai leis ne tik užtikrinti tolesnes „Rail Baltica“ geležinkelio statybas, bet ir kitų procesų savalaikiškumą: vystyti susijusią infrastruktūrą, pasiruošti keleivių ir krovinių vežimui europine vėže“, – pranešime sakė LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Kandidatų paraiškų laukiama iki birželio pabaigos, juos atrinks vadovų paieškos įmonė „Alliance for Recruitment“, o naują vadovą skirs LTG.
Įmonei iki balandžio vadovavo „LTG Infra“ vadovas Karolis Sankovskis, o šiuo metu laikinai pareigas eina antrinės įmonės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo Strategijos ir verslo plėtros vadovas Arenijus Jackus.
2014 metais įkurta antrinė LTG įmonė „Rail Baltica statyba“ yra bendros įmonės „RB Rail“, atsakingos už „Rail Baltica“ statybas visose Baltijos šalyse, steigėja ir akcininkė. „LTG Infra“ yra atsakinga už „Rail Baltica“ statybą Lietuvoje.
Anksčiau skelbta, kad „Rail Baltica“ Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą turėtų sujungti nuo nuo 2026 metų, tačiau K. Sankovskis yra sakęs, kad darbai užsitęs.
Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 kilometrų, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu.