REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo vežti naftos importo ir perdirbimo bendrovės „Orlen Lietuva“ krovinius Latvijoje ir Estijoje. Iki šiol ji šios įmonės krovinius vežė tik Lietuvoje.

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo vežti naftos importo ir perdirbimo bendrovės „Orlen Lietuva“ krovinius Latvijoje ir Estijoje. Iki šiol ji šios įmonės krovinius vežė tik Lietuvoje.

REKLAMA

Nuo kovo „LTG Cargo“ užtikrina krovinių pervežimo paslaugas visu – 311 kilometrų – Lietuvoje gaminamų naftos produktų gabenimo maršrutu nuo Bugenių Lietuvoje iki Valgos Estijoje, pranešė „LTG Cargo“.

„LTG Cargo“ šias paslaugas pradėjo teikti laimėjusi „Orlen Lietuvos“ skelbtą tarptautinį konkursą.  

„Iki šiol krovinius bendrovei gabenome tik Lietuvoje. Užtikrindami naftos produktų transportavimą į Estiją ir toliau telksimės į kliento poreikių išpildymo bei paslaugų efektyvumo didinimą“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė. 

 „Orlen Lietuvos“ vadovas Radoslawas Misztalewskis (Radoslavas Mištalevskis) teigė, jog pernai įmonė organizavo konkursą pervežimo paslaugų teikimui Latvijoje, Estijoje bei tranzitui per Latvijos teritoriją.

REKLAMA
REKLAMA

„Situacija šių paslaugų teikimo rinkoje yra pasikeitusi. Atsiranda privačių vežėjų, kurie yra pajėgūs teikti krovinių gabenimo geležinkeliu paslaugas Baltijos šalyse“, – pranešime sakė jis. 

REKLAMA

Pasak R. Misztalewskio, didėjanti konkurencija tarp vežėjų teigiamai veikia „Orlen Lietuvos“ logistikos kaštus, skatina pažangą plėtojant Baltijos šalių geležinkelio infrastruktūrą bei atveriant geležinkelio transporto logistikos rinką paslaugų tiekėjams iš kitų šalių. 

„LTG Cargo“ krovinius per Baltijos šalis gali gabenti iki 5,3 tūkst. tonų svorio sąstatais su įprastais vagonais arba cisternomis. Kroviniai iš Lietuvos per Latviją į Estijos Valgos stotį vidutiniškai bus pervežami per mažiau nei 1 dieną.

Ateityje tikimąsi išvystyti daugiau kaip 1,2 tūkst. km apimantį krovinių gabenimo geležinkeliu koridorių nuo Suomijos iki Centrinės Europos. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų