Žiema ledų gamintojams – ramybės ir rezultatų skaičiavimo metas, nes šaltąjį sezoną ledų pardavimas nukrenta net 10 kartų.
Deja ir vasarą gamintojams nebuvo itin palanki – ledų suvalgyta dešimtadaliu mažiau nei 2010 m. – gegužę ir birželį augę pardavimai vėliau smuko dėl lietingos vasaros ir situaciją esą pagerino tik šiltas ruduo.
„Ypač čempionato metu pastebėjome, mūsų duomenis paanalizavome, kad ledų pardavimai ir porcijos labai išaugo. Tikriausiai rinkosi ne tik Lietuvos pirkėjai, bet ir atvykę krepšinio sirgaliai“, – teigė UAB „Ingman ledai“ rinkodaros vadovė Vida Šukienė.
Rinkos augimo gamintojai tikisi ir gruodį. Esą prieš Kalėdas tradiciškai ledų pardavimas išauga mažiausiai dešimtadaliu.
Lietuvoje vidutiniškai kasmet suvalgoma per 20 milijonų litrų ledų. Didžiąją jų dalį pagamina vietos verslininkai. Tačiau šiemet rinkoje atsirado naujas žaidėjas, kuris patampė senbuviams nervus.
„Kiekvienas naujas žaidėjas tokioje mažoje rinkoje yra jaučiamas. Jų agresyvi rinkodara, agresyvus įėjimas į rinką tikrai buvo jaučiamas ir turėjo įtakos pardavimams. Dėl šio konkurento iš kai kurių parduotuvių netgi turėjome pasitraukti“, – aiškino AB „Premia KPC“ generalinis direktorius Alvydas Malakauskas.
Lietuvos ledų gamintojai: kitais metais ledai nebrangs
(2)
Jevgenijus Bardauskas, Loreta Mačiulienė, LTV „Panorama“,
www.lrt.lt
2011 gruodžio 1 d. 21:29
© Shutterstock nuotr.
Žiema ledų gamintojams – ramybės ir rezultatų skaičiavimo metas, nes šaltąjį sezoną ledų pardavimas nukrenta net 10 kartų.
Deja ir vasarą gamintojams nebuvo itin palanki – ledų suvalgyta dešimtadaliu mažiau nei 2010 m. – gegužę ir birželį augę pardavimai vėliau smuko dėl lietingos vasaros ir situaciją esą pagerino tik šiltas ruduo.
„Ypač čempionato metu pastebėjome, mūsų duomenis paanalizavome, kad ledų pardavimai ir porcijos labai išaugo. Tikriausiai rinkosi ne tik Lietuvos pirkėjai, bet ir atvykę krepšinio sirgaliai“, – teigė UAB „Ingman ledai“ rinkodaros vadovė Vida Šukienė.
Rinkos augimo gamintojai tikisi ir gruodį. Esą prieš Kalėdas tradiciškai ledų pardavimas išauga mažiausiai dešimtadaliu.
Lietuvoje vidutiniškai kasmet suvalgoma per 20 milijonų litrų ledų. Didžiąją jų dalį pagamina vietos verslininkai. Tačiau šiemet rinkoje atsirado naujas žaidėjas, kuris patampė senbuviams nervus.
„Kiekvienas naujas žaidėjas tokioje mažoje rinkoje yra jaučiamas. Jų agresyvi rinkodara, agresyvus įėjimas į rinką tikrai buvo jaučiamas ir turėjo įtakos pardavimams. Dėl šio konkurento iš kai kurių parduotuvių netgi turėjome pasitraukti“, – aiškino AB „Premia KPC“ generalinis direktorius Alvydas Malakauskas.
Šiemet kišenes paploninti teko ir pirkėjams. Ledai brango dešimtadaliu, o tai lėmė žaliavų kainų kilimas.
„Jeigu suomio atlyginimas yra 4–5 kartus didesnis negu lietuvio, tai išeitų, kad lietuvis savo pajamų krepšelyje skiria didesnę dalį ledams. Tas mus džiugina, tas palaiko rinkos intensyvinimą, bet žmonės Lietuvoje turėdami daugiau pajamų galėtų daugiau leisti ir ledams“, – sakė UAB „Ingman ledai“ generalinis direktorius Virgilijus Radvilas.
Gamintojai kitais metais branginti ledų neplanuoja.