„2008 m. krizė smogė ne tik per pinigines, bet ir per žmonių mąstymą. Požiūris į fejerverkus, plunksnas, Ciciną arba ten dar kažką prabangaus iki skausmo po truputį sumažėjo. Kitaip tariant, išlavėjo skonis. Žmonės pradėjo rafinuočiau žiūrėtį į įmonių renginius, pradėjo daryti juos elegantiškesnius, subtilesnius, todėl ir biudžetai negrįžo į tų metų lygį“, - patirtimi dalijosi pašnekovas.
J. Morkūnas pastebėjo, kad lietuviai labai „pasinešė“ į kulinariją. Įmonės vis dažniau kviečiasi virtuvės šefus, kad šie pagamintų kokį nors neįprastą patiekalą, daugelis tapo geresniais vyno žinovais negu buvo anksčiau, vakarėliams pradėjo ieškoti specialaus vyno, kurio nėra parduotuvių lentynose.
„Publika intelektualėja, pradėjo labiau vertini džiazo muziką, pianiną. Tas siautulys, kuris buvo anksčiau, iš serijos – Starošaitė ar Žvagulis su „Alaus danguje nėra“ po truputį eina į antrą planą arba fokusuojasi į tam tikrą tikslinę grupę“, - teigė verslininkas.
Pašnekovo nuomone, konkurencijos dėl kainų šioje rinkoje nėra. J. Morkūnas patikino, kad daugiau konkuruoja idėjos, o ne pinigai.
„Norisi daryti kažką išradingiau, o ne piratų, ar juoda – balta vakarėlius. Kitaip tariant, tos idėjos yra senstelėjusios“, - laidoje „Verslo ritmu“ teigė pašnekovas.
Verslininko nuomone, jei kasmet yra sukuriama nauja programa, ją reikia parduoti įmonėms, vis kitaip sudomintis jas. J. Morkūnas pastebėjo, kad šiuo metu tokio pobūdžio renginiai vis labiau koncentruojasi į žmonių tarpusavio ryšį.
„Jei žmogus nėra laisvas, gyvenime turi kompleksų, nenori su niekuo bendrauti, nori tik stebėti, kas vyksta scenoje, tai čia mes nieko nepakeisime. Bet patys žmonės laisvėja. (...) Jie išvažiuoja į užsienį ir pamato, kad renginys neturi trukdyti žmonėms bendrauti. Renginys turi būti geras savo forma, o ne turiniu. Žmonės yra turinys“, - teigė vyras.