Pasak uosto vadovo Algio Latako, Jurbarko uosto vystymas yra ne tik regioninis, bet ir nacionalinis projektas – jis atvers galimybę krovinius gabenti vidaus keliais.
„Tam tikra prasme Klaipėdos uostas – mūsų šalies vartai į pasaulį – prasidės Jurbarke. Šis uostas turi potencialo tapti stipria sausumos ir vandens transporto jungtimi, vidaus vandenų laivybos centru, užtikrinsiančiu sąlygas krovinius transportuoti paliekant mažesnį veiklos pėdsaką“, – pranešime sakė A. Latakas.
„Ateina stambus investuotojas, patikimas partneris (...). Jurbarko rajono ir viso regiono bendruomenė labai laukia šios investicijos“, – pranešime teigė Jurbarko meras Skirmantas Mockevičius.
Jurbarko uosto krantinė bus naudojama krovos infrastruktūrai bei susijusiai kitai veiklai, taip pat gabenti ir sandėliuoti grūdus.
Praėjusių metų pabaigoje Klaipėdos uosto direkcija su Jurbarko savivaldybe pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo direkcija įsipareigojo įvertinti galimybes sukurti krantinių infrastruktūrą bei išanalizuoti šalia esančių sklypų įveiklinimo galimybes, o savivaldybė – įvertinti galimybes išvystyti privažiuojamuosius kelius ir kitas uostui reikalingas komunikacijas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!