Susisiekimo ministerijoje vakar aptartas planuojamas Klaipėdos pietinis aplinkkelis - jungtis tarp Klaipėdos valstybinio jūrų uosto ir IXB transporto koridoriaus.
Teigiama, kad tai bus svarbiausia magistralė, aptarnausianti jūrų uostą ir būsimąjį Klaipėdos viešąjį logistikos centrą. Ji padės nukreipti sunkiojo transporto srautus nuo miesto.
„Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad pietinis aplinkkelis gali atsirasti nuo Perkėlos gatvėje esančio viaduko. Jis būtų tiesiamas per laukus ir į Šilutės kelią turėtų įsilieti ties Dumpiais, kur atsirastų dviejų lygių sankryža. Planuojama, kad Klaipėdos pietinis aplinkkelis bus keturių eismo juostų su skiriamąja juosta.
Rengiantis tiesti naują transporto jungtį, šiuo metu Klaipėdos miesto savivaldybės užsakymu rengiama galimybių studija. Joje siekiama įvertinti uostamiesčio, jūrų uosto ir viešojo logistikos centro poreikius, numatomus transporto srautus bei pasiūlyti krovinių judėjimui patogiausius transporto jungčių variantus.
Atsižvelgiant į susitikimo dalyvių pareikštas pastabas, iki birželio vidurio bus tikslinami Klaipėdos pietinio aplinkkelio projektiniai pasiūlymai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai pavesta iki birželio pabaigos parengti Klaipėdos viešojo logistikos centro ir pietinio aplinkkelio parengiamųjų darbų bei statybos priemonių planą, kuriame būtų numatyti konkretūs terminai, vykdytojai ir finansavimo šaltiniai. Tikimasi, kad šiam projektui bus skirta Europos Sąjungos fondų parama.
Įvertindamas šio projekto svarbą bei tai, kad jame turės dalyvauti daug suinteresuotų institucijų, Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus pavedė parengti minėtą priemonių planą ir teikti jį tvirtinti Vyriausybei.