Įsiklausymas į klientų poreikius veda– į sėkmę
Visi šie keltų pranašumai įtikino nemažai keliautojų iš Baltijos šalių, Vokietijos ir Rusijos. Remiantis bendrovės „Stena Line“ duomenimis, per pirmuosius šešis šių metų mėnesius keltų paslaugomis naudojosi 11,9 proc. daugiau keleivių su asmeniniais automobiliais nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. O keleivių maršrute Ventspilis – Nyneshamnas (Švedija) skaičius išaugo 15 proc. Šį maršrutą itin dažnai renkasi šeimos su vaikais. Galimybė pasiimti didesnį bagažą, dviračius ar naminius gyvūnėlius be papildomo mokesčio nurungia trumpesnę kelionę lėktuvu, kur už tokias paslaugas dažniausiai tenka susimokėti.
Kompanija išskiria du esminius faktorius, lemiančius klientų augimą. Pirmiausia – konkurencinga kaina. „Dabartinės rinkos sąlygomis sekasi tik tiems, kurie gali pasiūlyti aukštos kokybės paslaugas už žemiausią įmanomą kainą. Aš tikiu, kad mūsų šūkis „Kiekvienas nusipelno prieinamos kainos“ tapo tiesa, o augantis keleivių kiekis tai tik patvirtina“, – šypsosi Pedro Canchaya-Kralewski, „Stena Line“ Kelionių departamento vadovas Lenkijoje ir Baltijos šalyse.
„Kitas labai svarbus aspektas – patogi užsakymų sistema, kurią neseniai įdiegėme internetiniuose puslapiuose Lietuvoje, Latvijoje ir Rusijoje. Įmonė supranta elektroninės prekybos svarbą nuolat skubančioje šiandienos visuomenėje. Todėl mūsų pareiga klientams pasiūlyti būtent tai, ko jie tikisi“, – teigia P. Canchaya-Kralewski.
Jis taip pat pastebi ir augantį minėtu maršrutu perkeliamų krovinių kiekį. Per antrąjį šių metų ketvirtį įmonė juo pergabeno 18 proc. daugiau krovinių (lyginant su atitinkamu laikotarpiu 2013-aisiais). Tai tik dar vienas intensyvios verslo ryšių Baltijos ir Skandinavijos šalių plėtros įrodymas.
Iš kelto – tiesiai į verslo susitikimą
Švedijos prekybos rūmų pirmininkė Dovilė Aleknienė taip pat pastebi, kad maršrutą tarp Latvijos ir Švedijos įvertino ir Lietuvos verslininkai: „Stiprėjant verslo ryšiams tarp Baltijos šalių ir Skandinavijos, auga ir šiomis kryptimis keliaujančiųjų skaičius. Aš asmeniškai pažįstu nemažai verslininkų, besirenkančių šią kryptį. Matyt, ji atrodo patraukli dėl kainos ir kokybės santykio, o tai svarbu bet kuriam verslui“, – sakė D. Aleknienė.
„Stena Line“ statistika rodo, kad didžiąją dalį maršruto Ventspilis – Nyneshamnas keleivių sudaro būtent lietuviai – jie šiuo maršrutu kursuojančiuose keltuose užima apie 57 proc. visų vietų.
„Pasiekti Ventspilį iš Lietuvos yra paprasta, o Nyneshamnas nuo sostinės Stokholmo nutolęs vos per 60 kilometrų – keliaujantiems verslininkams tai patogu ir greita“, – pažymi P. Canchaya-Kralewski.
Apie „Stena Line“: „Stena Line“ – Švedijos keltų korporacija, jos pagrindinė būstinė Geteborge. Įmonėje dirba daugiau nei 6 000 darbuotojų, ji siūlo 23 kelionės kryptis ir turi daugiau nei 40 keltų. Kasmet įmonės paslaugomis pasinaudoja per 14 milijonų keleivių su 3 milijonais transporto priemonių ir 1,9 krovininių transporto priemonių (sunkvežimių, priekabų ir t. t.).
Keltai su „firminiais“ raudonai dažytais kaminais kursuoja tarp Latvijos ir Švedijos bei Vokietijos: Ventspilis – Nyneshamnas (Švedija), Ventspilis – Travemiundė ( Vokietija), Liepoja – Travemiundė. Šiais maršrutais kasmet plaukia apie 70 tūkst. keleivių, jų perkėlimui naudojami keturi laivai.
„Stena Line“ yra „Stena Sphere“ grupės, priklausančios Olsson šeimai, dalis. Be keleivių ir krovinių transportavimo keltais „Stena Sphere“ grupė užsiima laivyba, jūros naftos perdirbimu ir nekilnojamo turto sandoriais. „Stena Sphere“ grupės pelnas per metus siekia 58 bilijonus Švedijos kronų. Visame pasaulyje grupėje dirba apie 19 000 darbuotojų.