REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ buvo apkaltinta tuo, kad šiais metais neleido savo lėktuvais skristi tiems keleiviams, kurie iš kredito kortelių bendrovių susigrąžino prarastus pinigus už praleistus skrydžius dėl koronaviruso pandemijos ribojimų.

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ buvo apkaltinta tuo, kad šiais metais neleido savo lėktuvais skristi tiems keleiviams, kurie iš kredito kortelių bendrovių susigrąžino prarastus pinigus už praleistus skrydžius dėl koronaviruso pandemijos ribojimų.

REKLAMA

„MoneySavingExpert“ (MSE) atliktas tyrimas parodė, kad poilsiautojai, kurie sėkmingai susigrąžino prarastus pinigus iš savo kredito kortelės tiekėjo, susidūrė su paskutinės minutės reikalavimais susimokėti iki 600 svarų sterlingų (707 eurų), jei nori įlipti į „Ryanair“ lėktuvą, rašo theguardian.com.

Karantinų metu „Ryanair“ nebuvo nutraukę skrydžių į daugelį vietų, nors daugumai turistų pagal vyriausybės taisykles iš esmės buvo uždrausta keliauti.

Oro linijų bendrovė atsisakė grąžinti lėšas nukentėjusiems keleiviams, negalintiems keliauti, todėl daugelis iš jų pradėjo prašyti savo kredito kortelių kompanijų, tokių kaip „American Express“, grąžinti prarastas lėšas.

REKLAMA
REKLAMA

Trims iš tų keleivių, kurie šiemet vėl nusipirko skrydžių bilietus, buvo pranešta, kad jie galės skristi „Ryanair“ įmonės lėktuvais tik sumokėję susigrąžintą sumą. Vienam keleiviui šis ultimatumas buvo pateiktas likus kelioms valandoms iki skrydžio.

REKLAMA

MSE teigė, kad bent dviem atvejais „Ryanair“ pareikalavo keleivių grąžinti nuo 400 iki 630 svarų sterlingų (nuo 472 iki 743 eurų). MSE teigė matęs dešimtis panašių atvejų savo vartotojų forume ir socialiniuose tinkluose.

„Ryanair“ gynė savo poziciją, teigdama, kad ji yra bendrovė, negrąžinanti pinigų už praleistus skrydžius, ir kad įmonės sąlygos ir nuostatos leidžia tai daryti. Praėjusių metų gegužę MSE pranešė, kad kai kurie „Ryanair“ darbuotojai grasino įtraukti keleivius, kurie pasinaudojo pinigų grąžinimu, į juodąjį sąrašą. Tuo metu oro linijų bendrovė tai neigė.

REKLAMA
REKLAMA

Guy Ankeris, MSE redaktoriaus pavaduotojas, sakė: „Tai visiškai pasibaisėtinas „Ryanair“ elgesys. Įmonė šiuos keleivius privertė pasijausti bejėgiais prieš pat atostogas, ir džiaugsmas virto stresu ir nerimu. Leisti jiems užsisakyti atostogas ir tik paskutinę minutę pasakyti jiems šią naujieną yra labai nepagarbu.“

Pasak jo, nukentėję keleiviai teigė, kad „Ryanair“ pasiūlė grąžinti pinigus už šių metų skrydžius, jei jie neprašys iš įmonės pinigų grąžinimo už praeitų metų skrydžius, bet tokiu atveju keleiviai prarastų šimtus svarų, jau sumokėtų už apgyvendinimą, automobilių nuomą ir testavimą dėl COVID-19.

MSE kampanijų komanda dabar perleido šiuos atvejus Civilinės aviacijos tarnybai.

„Ryanair“ atstovas spaudai sakė: „Pinigai, sumokėti už „Ryanair“ skrydžius, kurie vykdomi pagal tvarkaraštį, yra negrąžinami – tai aiškiai nurodyta „Ryanair“ taisyklėse ir nuostatose, su kuriomis klientas sutiko užsakymo metu. Jose nurodoma, kad mes galime atsisakyti skraidinti jus, jei esate skolingi mums pinigų už ankstesnį skrydį dėl to, kad mokėjimas buvo sumenkintas, paneigtas ar panaudotas prieš mus“.

Vis tik tyrimai dėl to, ar „British Airways“ ir „Ryanair“ pažeidė įstatymus, nesiūlę grąžinti pinigų klientams, kurie teisėtai negalėjo skristi dėl galiojančių apribojimų, buvo nutraukti. Tuo metu buvo pasakyta, kad oro linijos yra įpareigotos grąžinti jiems pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų