Toks žingsnis atneštų vienas didžiausių permainų geležinkelių istorijoje. Tačiau pritaikytų tokiam kurui garvežių kainos kiltų 50 proc. nuo dabartinės 2 mln. JAV dolerių kainos už vienetą. Vis dėlto galonas dyzelinio kuro JAV 2012 m. kainavo 3,97 JAV dolerio, o toks pat gamtinių dujų kiekis - 48 dolerio centus, taigi po kurio laiko investicija atsipirktų.
Geležinkelių įmonės taip pat gali imtis tokių žingsnių po Aplinkos apsaugos tarnybos priimtų naujų oro taršos standartų geležinkeliams. 2015 m. geležinkeliams reikėtų įsigyti papildomos įrangos, kontroliuojančios anglies dvideginio išsiskyrimą į aplinką.
Kai kurie ekspertai teigia, kad BNSF sprendimas turės daugiau psichologinį, o ne finansinį poveikį, nes įmonei tenka tik 6 proc. viso dyzelinio kuro, sunaudojamo JAV.