Vienu iš labiausiai gąsdinančiu reklamos klipų pripažintas kūrinys "QUIT Smoking Australia" apie rūkymo žalą. Apie tai rašo naujienų portalas "UTalkMarketing", paskelbęs penkis klipus, kurie vartotojų dėmesį pritraukia pasitelkdami stiprias emocijas – baimę, pasišlykštėjimą ir siaubą.
Į penketuką pateko "Audi" reklama su vorais bei "Nike" klipas, kuriame sportiška herojė išsigelbsti nuo maniako.
Tarp "labiausiai gąsdinančių" taip pat pateko du energetinių gėrimų – "Tango" ir "K-Fee" – reklaminiai klipai. "Tango" reklama buvo pripažinta per daug baisi vaikams ir uždrausta rodyti.
Kai kuriais atvejais reklamos reguliavimo institucijos leidžia rodyti nemalonią reklamą. Pavyzdžiui, D. Britanijoje Reklamos standartų komitetas patvirtino klipą, kuriame vyras iš burnos ištraukia pastipusią žiurkę. Ši socialinė reklama siekia apsaugoti vartotojus nuo falsifikuotų vaistų pirkimo internete.