• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienu iš labiausiai gąsdinančiu reklamos klipų pripažintas kūrinys "QUIT Smoking Australia" apie rūkymo žalą. Apie tai rašo naujienų portalas "UTalkMarketing", paskelbęs penkis klipus, kurie vartotojų dėmesį pritraukia pasitelkdami stiprias emocijas – baimę, pasišlykštėjimą ir siaubą.

REKLAMA
REKLAMA

Į penketuką pateko "Audi" reklama su vorais bei "Nike" klipas, kuriame sportiška herojė išsigelbsti nuo maniako.

REKLAMA

Tarp "labiausiai gąsdinančių" taip pat pateko du energetinių gėrimų – "Tango" ir "K-Fee" – reklaminiai klipai. "Tango" reklama buvo pripažinta per daug baisi vaikams ir uždrausta rodyti.

Kai kuriais atvejais reklamos reguliavimo institucijos leidžia rodyti nemalonią reklamą. Pavyzdžiui, D. Britanijoje Reklamos standartų komitetas patvirtino klipą, kuriame vyras iš burnos ištraukia pastipusią žiurkę. Ši socialinė reklama siekia apsaugoti vartotojus nuo falsifikuotų vaistų pirkimo internete.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų