• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinių Valstijų technologijų milžinės „Apple“ flagmaną „iPhone X“ įsigiję vartotojai masiškai skundžiasi dėl problemos, susijusios su įeinančiais skambučiais, rašo dienraštis „Financial Times“.

28

Jungtinių Valstijų technologijų milžinės „Apple“ flagmaną „iPhone X“ įsigiję vartotojai masiškai skundžiasi dėl problemos, susijusios su įeinančiais skambučiais, rašo dienraštis „Financial Times“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šimtai vartotojų įvairiuose forumuose teigia, kad ekrane kelias sekundes nerodomas pranešimas apie skambinantį asmenį, nors skambučio signalas yra girdimas. Dėl to vartotojai negali paspausti virtualaus mygtuko, kad atsilieptų į skambutį.

REKLAMA

„Kai kažkas skambina, skambučio garsas yra girdimas, tačiau ekranas reaguoja tik po 6-8 sekundžių“, – „Apple“ pagalbos vartotojams internetiniame puslapyje parašė vienas vartotojas.

„Dažnai aš girdžiu tik skambutį, tačiau nematu informacijos ekrane“, – rašo kitas „iPhone X“ savininkas.

REKLAMA
REKLAMA

„Apple“ teigia analizuojanti pranešimus dėl šios problemos.

Analitinės kompanijos „Canalys“ duomenys rodo, kad ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį „Apple“ pardavė 29 mln. „iPhone X“ telefonus. Tai buvo populiariausias išmaniojo telefono modelis kalėdiniu laikotarpiu.

Pati bendrovė „Apple“ pranešė, kad „iPhone X“ yra aktyviausias perkamas „iPhone“ modelis. Prekybą šiuo flagmanu kompanija pradėjo lapkričio 3 d. daugiau nei penkiasdešimtyje šalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų