Interneto bendrovės „Yahoo!” įkūrėjo ir vadovo Jerry Yango teigimu, dabartinę pasaulinę ekonomikos krizę interneto bendrovės turėtų išgyventi, tačiau jos turėtų lankstesnės bei siūlyti efektyvesnius reklamos būdus.
Anot J. Yango, kompanijos vis dažniau ima atrasti interneto reklamos galimybes bei bendradarbiavimo su tokiais tinklalapiais, kaip „Yahoo!” ar „Facebook“ naudą. Tačiau nepaisant to, „Yahoo!” įkūrėjas teigia, kad interneto reklamos sistemos kol kas „dvelkia viduramžiais“.
„Dabartinės sistemos, kurios tiesiog talpina klientų reklamas internete yra nebe efektyvios. Interneto kompanijos turi išmokti glaudžiai bendradarbiauti su reklamos užsakovais ir padėti jiems pasiekti būtent savo tikslinius vartotojus. Tam dažnai reikia panaudoti netradicines priemones“, - sakė J. Yangas.
Anot jo, tiek reklamos užsakovai, tiek interneto bendrovės turi atkreipti dėmesį į tai, kad vartotojai ieško kuo labiau personalizmuoto turinio ir nemėgsta, kai jų naršymas yra pertraukiamas nuobodžių reklaminių pranešimų.