• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Geriausias būdas pakeisti žmonių įpročius – pridėti šiek tiek linksmumo, netikėtumo norimame keisti dalyke. Šią „Pramogos teoriją“ savo reklaminėje kampanijoje panaudojo Voklswagen, siekdamas atkreipti dėmesį į ekologiją.

REKLAMA
REKLAMA


Kad įkvėptų žmones kilti ne eskalatoriumi, o laiptais, Volkswagen Stokholmo metro stotyje laiptų vietoje sumontavo tikrus fortepijono klavišus. Rezultatas – laiptais pradėjo kilti 66 proc. daugiau žmonių.


Pasigrožėkime:


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų