Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ir merijos klerkams turėtų būti privaloma naudotis tik VT. Jokių tarnybinių automobilių, jokių privilegijuotų tarnybinių stovėjimo aikštelių, jokių lengvatinių bilietų kainų. Ir tegu važinėja savo superiniais maršrutais superiniu transportu už superinę kainą.
Anksčiau pirmenybę teikiau VT. Tikrai buvo patogu, 15-30 min iki darbo centre. Po rudens maršrutų pakeitimų, programėlė rodo 1.10 val. pėsčiomis, arba 50-1.30val. autobusais su persėdimais. Čia normalu? Prailginti maršrutai, autobusai nuolat pridusę, kas anksčiau pasitaikydavo gal kartą kitą per sezoną, puiki prevencija virusams, važiuoja ne pagal grafiką ir ypač tie, kurie važiuoja retai, ne piko metu atvažiavę per anksti nepalaukia stotelėje, bėgu, kiek leidžia nėštumas, bet ir ne viena bėgu, kartu ir daugiau žmonių bėga,- ne, nuvažiuoja. Maršrutai nesuderinti, niekaip nepataikai į siūlomą, kai persėdimai su 9 min. ėjimu į kitą stotelę ar per šviesoforą - nulydi akimis ir už keturgubai pakeltą bilieto kainą likusį atstumą įveiki pėsčiomis. Vasarą sveika pajudėti, bet per darganas... Ar palinkėti to ir miesto "tarybos" artimiesiems? Kilo įtarimų, kad bet kokiu atveju tai - afera, kažkas toje taryboje ar "(ne)judu" sudarę sandorį su boltais, nes anksčiau tik išimtiniais atvejais naudojausi pavežėjo paslaugomis, dabar dažnai gelbėja. VT privertė grįžti prie automobilių:(
Seniau retkarčiais naudodavausi kai bilietelio kaina buvo 0.65ct. Bet dabar kai pusvalandžio bilietas 1 euras jokiu būdu nesinaudosiu.
Nenoriu savo pinigais šerti fašistinės valstybės ir pedofasistu konservų mero.
Mano atlyginimas nepasikeitė, o kaina pakėlė dvigubai. Tai yra gyventojų ekonominis genocidas.
Nenoriu savo pinigais šerti fašistinės valstybės ir pedofasistu konservų mero.
Mano atlyginimas nepasikeitė, o kaina pakėlė dvigubai. Tai yra gyventojų ekonominis genocidas.
Ar jau metas su tarybos nariais masiškai vaziuoja viesuoju?? Jei ne!! Tai kultūriškai pasakysiu eikit na
Ir nori, kad zmones autobusais vaziuotu.
TARYBJ LIETUVOJE VIESUOJU PRISIVAŽINEJOM SOČIAI. AČIU. MORINT JUO NAUDOTIS REIK TURET LABAI DAUK LAIKO, ISBANDZIAU. O JEI DAR BLOGAS ORAS TAI ISVIS ....
Sutinku, nes žmonės yra šlykštūs.
Visuomeninis transportas jau yra išsėmes visas galimybes, juk naujų gatvių, stotelių, maršrutų, persėdimo habų per 40 metų netsirado nė kiek. O gyventojų daugėjo šešiagubai. Vasarą gal kiek nukrauna dviratukais, bet jų infrastruktūra brangi ir neefektyvi dėl kalvoto reljefo.
Problema yra tame kad musu valdzia apsimeta durneliais, tipo nesupranta, kodel zmones nevazioja visuomeninio transporto. O gi viskas labai paprasta - visuomeninis transportas tai yra datuojama struktura is valstybes liesu, o ne biznis, ty kainuoti jis turi daug pigiau arba buti visai nemokamu.
Visuomeninio transporto bilietai turi galioti tam atitinkama laika, kaip visur EU ir Amerikoj, o ne vienam vaziavimui,pvz man reikia persesti ir as vel turiu mokieti, iseina labai brangei. Pas mus galvoja tik, kaip zmogu apipliesti, o paskui stebesi, kodel niekas nevazioja

Gyventojai ir toliau renkasi keliones automobiliu: atskleidė, dėl ko nevažinėja viešuoju transportu