„Ši partnerystė – tai daugiau nei galimybė dirbti su pasauliniu prekės ženklu. Tai reikšmingas įvertinimas mūsų kuriamai vertei: gebėjimui užtikrinti aukštą produktų kokybę, laikytis tvarios gamybos principų ir atliepti itin griežtus tarptautinius reikalavimus. Toks pasitikėjimas – tai mūsų komandos profesionalumo, ilgalaikių investicijų ir atsakingo požiūrio rezultatas“, – sako Tadas Sprindžiūnas, AB „Vilniaus paukštyno“ generalinis direktorius.
„Vilniaus paukštyno“ ir „KFC“ partnerystė prasidėjo dar 2013 m., kai „KFC“ ieškojo tiekėjo, galinčio pasiūlyti tiek stabilų tiekimą, tiek aukštus kokybės standartus. Pasirinkimas priimtas tik atlikus išsamią tiekėjo vertinimo procedūrą, kuri apima ne tik produkcijos kokybės, bet ir gyvūnų gerovės, tvarumo bei darbo sąlygų analizę.
Kiekvienais metais „Vilniaus paukštynas“ praeina išsamius „KFC“ auditus – tikrinami ne tik gamybos procesai, bet ir paukščių auginimo sąlygos, lesalų sudėtis, higienos protokolai, maisto saugos procedūros. Tarptautiniai vertinimai apima visą tiekimo grandinę – nuo mėsinių viščiukų auginimo iki galutinio produkto.
„KFC“ patiekaluose naudojamos vištienos kelias apima visą gamybos grandinę nuo lauko iki stalo. Veikdamas pagal šį principą, „Vilniaus paukštynas“ valdo visą gamybos procesą – nuo paukščių auginimo iki produkto tiekimo į prekybos vietas. Tai leidžia užtikrinti, kad „KFC“ restoranus pasiektų tik aukštos kokybės šviežia Lietuvoje užauginta ir pagaminta vištiena, kuri yra kiekvieną rytą yra rūpestingai paniruojama ir kepama „KFC“ restoranų virtuvėse. Tam, kad lankytojai kaskart gautų traškų, sultingą ir ką tik pagamintą maistą.
„Greito aptarnavimo restoranuose maistas gali būti šviežias bei atsakingai užaugintas – būtent apie tai yra mūsų partnerystė su „Vilniaus paukštynu“. Kas mėnesį patiekdami daugiau kaip 100 tonų lietuviškos vištienos, užtikriname ne tik kokybę, bet ir bendradarbiavimą su patikimais vietiniais partneriais“, – sako Laura Linartaitė, „KFC“ marketingo projektų vadovė Baltijos šalims.
Kaip ji priduria, partnerystė tarp „KFC“ ir „Vilniaus paukštyno“ – tai puikus pavyzdys, kaip vietiniai gamintojai gali sėkmingai įsilieti į tarptautinių prekių ženklų tiekimo grandinę, išlaikydami aukščiausius kokybės, tvarumo ir atsakingos gamybos standartus. Tai ne tik įvertinimas ilgamečiam bendradarbiavimui, bet ir įsipareigojimas Lietuvos vartotojams – užtikrinti šviežią, vietinę produkciją jų mėgstamuose patiekaluose.
Straipsnį parengė: „KFC, APL Fresh Food, UAB“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!