• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viso pasaulio nacionalinės futbolo rinktinės alinančiuose atrankos turnyruose dalyvauja vedinos ne vien kilnių tikslų – patekimas į populiariausio planetos sporto Pasaulio čempionatą atneša šimtamilijoninės sumas, rašo qz.com.

Viso pasaulio nacionalinės futbolo rinktinės alinančiuose atrankos turnyruose dalyvauja vedinos ne vien kilnių tikslų – patekimas į populiariausio planetos sporto Pasaulio čempionatą atneša šimtamilijoninės sumas, rašo qz.com.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Būtent dėl šios priežasties Portugalijos ir Švedijos rinktinių rungtynės bus tik įdomesnės – po kelių iš eilės nesėkmingų mačų, abi komandos atsidūrė situacijoje, kuomet pralaimėjimas reiškia kelialapio į kitąmet Brazilijoje vyksiantį Pasaulio čempionatą netekimą.

REKLAMA

Qz.com teigimu, pralaimėjimas ne tik nuliūdintų sirgalius, tačiau ir suduotų nemenką finansinį smūgį. Portugalijoje įsikūrusios marketingo mokyklas IPAM skaičiavimais, dėl futbolo rinktinės nesėkmės visa šalis prarastų maždaug 200 mln. eurų (690 mln. litų) pajamų.

Tokią milžinišką sumą portugalai suskaičiavo įvertinę kiek šalies gyventojai čempionatų metu išleidžia baruose ir kavinėse, atributikai ir reklamai. Portugalijos nesėkmę kovoje dėl kelialapio į Pasaulio čempionatą taip pat reikštų, kad daugiausiai reklamuojamos futbolininkas Cristiano Ronaldo neatsirastų didžiojoje scenoje, o tai atneštų nuostolius šio rėmėjams „Nike“ ir „Herbalife“.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu, per plauką kelialapį išsaugojusi Meksikos vienuolikė galėjo savo valstybei padaryti nuostolių, kurių dydis viršija Vilniaus miesto metinį biudžetą. „Susumavus visus faktorius ir skaičiuojant kukliai, pralaimėjimas Meksikai būtų kainavęs bent 600 mln. dolerių (1,5 mlrd. litų)“, – qz.com pasakojo vienos didžiausių Meksikos sporto marketingo įmonių vadovas Rogelio Roa. Šis pridūrė, kad Meksikos atveju daugiausia pajamų būtų praradę transliuotojai, kurie čempionatų metu nemažai uždirba iš rungtynių licencijų pardavimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu Anglijos futbolo rinktinė, nepatekusi į didžiausią futbolo šventę, galėtų netekti nemažai paramos kontraktų, kurių vertė, qz.com vertinimu, siekia daugiau nei 161 mln. dolerių (410 mln. litų).

Kiekvieno čempionato metu išauga alaus suvartojimas, komandos marškinėlių pardavimai, tačiau nedalyvaujant nacionalinei rinktinei, vietiniam sirgaliams stipriai sumažėja paskatos atidžiai sekti sporto varžybas, o ką jau kalbėti apie įvairios atributikos pirkimus.

REKLAMA

Qz.com teigimu, augantys pardavimai paveikia ne tik nacionalinių komandų ir valstybių biudžetų prieaugius – kompanijų, kaip „Adidas“ pajamos priklauso nuo to ar komanda nešiojanti kompanijos logotipą žaidžia sėkmingai. Jei Meksikos rinktinė būtų nepatekusi į Pasaulio čempionatą, kompanija būtų netekusi didelių sumų, mat meksikiečių vienuolikės marškinėliai yra Perkamiausia „Adidas“ prekė šioje Šiaurės Amerikos valstybėje.

Tarptautiniai gigantai, kaip „Coca-Cola“ ar „Visa“ į tam tikrus regionus ir jų komandas investuoja milijonus dolerių, todėl šioms nepatekus į tarptautines varžybas, prarandamos milžiniškos sumos.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų